اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه خیرین مدرسه‎ساز خبر داد

مشارکت 100 هزار خیر دانش‎آموز در مدرسه‎سازی/ گلستان آغازگر این حرکت بود

رئیس جامعه خیرین مدرسه‎ساز گفت: 100 هزار خیر دانش‎آموز با پر کردن قلک‎های خود در عرصه مدرسه‎سازی مشارکت داشتند که این حرکت از استان گلستان آغاز شده است.

مشارکت 100 هزار خیر دانش‎آموز در مدرسه‎سازی/ گلستان آغازگر این حرکت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا حافظی ظهر امروز در پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار داشت: مال و منال دلیلی بر مشارکت داشتن در امر خیر نیست و هر پولی، شایستگی مصروف شدن در راه خیر را ندارد و هر شخصی نیز لیاقت انجام کار خیر را پیدا نمی‎کند.

وی با بیان اینکه انجام کار نیک معامله با خداست، تصریح کرد: معامله با خدا هیچگاه ضرر و زیان ندارد، اگر انسان‎ها در امور خیر همچون مدرسه‎سازی گام بردارند یقیناً برکات ارزشمند آن را در زندگی خواهند دید.

اشاعه سواد سبب گسترش دینداری در جامعه می‎شود

رئیس جامعه خیرین مدرسه‎ساز کشور با تاکید بر اینکه بازده سرمایه‎گذاری در کار نیک مطلوب است، متذکر شد: زمانی که سواد اشاعه پیدا کند دینداری نیز در جامعه گسترش پیدا خواهد کرد.

حافظی یادآور شد: در 16 سال گذشته تعداد خیرین انگشت‎شمار بود، اما هر روز که از عمر پربرکت این مجموعه نیک‎اندیش می‎گذرد مشارکت مردم پرشورتر شده و تعداد آن از 500 هزار خیر مدرسه‎ساز در کشور فراتر رفته است و 900 هزار خیر در دور مرزهای کشور این هدف مقدس و سازنده را دنبال می‎کنند.

وی با بیان اینکه نخستین خیر مدرسه‎ساز بعد از انقلاب اسلامی ایران امام راحل بودند، ابراز داشت: امام خمینی (ره) در 30 سال گذشته 50 میلیون تومان به امر مدرسه‎سازی اختصاص دادند و تاکیدشان بر این بود که همه ایران باید مدرسه شود.

استمرار حرکت مدرسه‎سازی در تمام روستاها، شهرها و استان‎ها

رئیس جامعه خیرین مدرسه‎ساز کشور متذکر شد: به همت نیک‌اندیشان در تمام روستاها، شهرها و استان‎ها این حرکت مدرسه‎سازی استمرار دارد به گونه‎ای که مدارس چهار نوبته به یک نوبته تبدیل شده است و افتخار بزرگی را نصیب جامعه فرهنگ‎دوستان کرده است.

انتهای پیام/83001/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول