اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجم و ششم اردیبهشت ماه

یک دوره کلاس داوری کاراته در همدان برگزار می‌شود

دبیر هیئت کاراته همدان گفت: در نخستین حرکت هیئت کاراته همدان طی امسال، پنجم و ششم اردیبهشت یک دوره کلاس داوری در همدان برگزار خواهد شد.

یک دوره کلاس داوری کاراته در همدان برگزار می‌شود

سیروس امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برگزاری کلاس داوری کاراته اظهار داشت: این کلاس با مدرسی کرمانی از کمیته داوران فدراسیون کاراته برگزار می‌شود.

وی افزود: متأسفانه رییس هیئت داوران کاراته برای برگزاری مسابقات به ترکیه سفر کرده‌ که ما نتوانستیم از ایشان استفاده کنیم، در بخش بانوان نیز هلن سپاهی مدرس این رشته هستند.

دبیر هیئت کاراته همدان با بیان اینکه استقبال از این کلاس بسیار خوب بوده است بیان کرد: از شهرهای قروه، کرمانشاه، ایلام و کرج نیز برای ثبت نام در این کلاس اقدام کرده‌اند.

وی درباره وضعیت داوری استان اظهار کرد: داوری استان در جایگاه خوبی قرار ندارد و ما باید با برگزاری مداوم این نوع کلاس‌ها قدم‌های مثبتی در راه پیشرفت داوری استان برداریم.

امینی در پاسخ به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره اهداف برگزاری چنین کلاس‌هایی اظهار داشت: برگزاری این کلاس‌ها در رده‌بندی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان تأثیرگذار است و برای ما یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: همچنین می‌توانیم داوران خود را برای داوری در مسابقات خارج از استان اعزام کنیم و از لحاظ بحث فنی ورزشکاران خود را رشد دهیم.

دبیر هیئت کاراته همدان با بیان اینکه این نخستین حرکت هیئت کاراته در سال جاری است اظهار کرد: در اقدامات بعدی قطعاً کلاس داوری را در سطح‌های بسیار بالاتر برگزار خواهیم کرد تا شاهد پیشرفت داوری استان در رشته کاراته باشیم و بتوانیم جایگاه اصلی خود را در کشور پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این کلاس را در سالن کنفرانس ورزشگاه قدس همدان برگزار خواهیم کرد که با همت مدیرکل ورزش و جوانان در اختیار ما قرار گرفته است.

امینی با اشاره به بحث فنی این کلاس‌ها بیان داشت: این کلاس‌ها در بالاترین سطح برگزار می‌شود و از این نظر قطعاً مشکلی نخواهیم داشت و تمام سعی ما این است که با برگزاری خوب این کلاس تمام استان‌ها را جذب خود کنیم.

وی درباره ورودی این کلاس‌ها گفت: طبق مصوبه فدراسیون کاراته از هر شرکت کننده تنها 100 هزار تومان دریافت می‌شود و اصلاً هزینه اضافی از کسی گرفته نشده و بیشتر با هزینه شخصی خود سرپرست هیئت این کلاس برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت کاراته همدان تصریح کرد: هدف ما به هیچ وجه درآمدزایی برای هیئت نیست تا که بخواهیم هزینه اضافی از کسی دریافت کنیم بلکه هدف پیشبرد اهداف فدراسیون کاراته است.

گفتنی است کلاس داوری کاراته در تاریخ پنجم تا ششم اردیبهشت در همدان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به دفتر هیئت کاراته همدان مراجعه کنند.

انتهای ‌پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول