اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

آموزش‎های فنی و حرفه‎ای مانع مهاجرت است

فرماندار گناباد با بیان اینکه آموزش‎های فنی و حرفه‎ای از مهاجرت جوانان به شهرهای بزرگ جلوگیری می‏کند، گفت: در سال 91 عده زیادی آموزش‎های مهارتی را در گناباد گذراندند.

آموزش‎های فنی و حرفه‎ای مانع مهاجرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در نشست بررسی و تحلیل برنامه‎های آموزش مهارت در شهرستان گناباد در محل اداره فنی و حرفه‎ای این شهرستان اظهار داشت: آموزش مهارت لازمه حرکت رو به جلو برای جوانان است که در سال گذشته با برنامه‎ریزی مطلوب در شهرستان شاهد حرکت‎های مناسب بودیم و امیدواریم در سال 92 این مهم بیش از پیش تحقق یابد.

وی افزود: در سال 91 آموزش فنی و حرفه‌ای استان با نگاه ویژه به شهرستان گناباد موجب شد تا عده زیادی از جوانان جویای کار بتوانند آموزش‎های مهارتی را پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز شهرستان و محرومیت‎ها و محدودیت‎ها، معمولا جوانان به مرکز استان‎ مهاجرت می‎کنند اما این آموزش‎ها موجب جلوگیری از این پدیده مخرب شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‎رضوی در ادامه این نشست اظهار داشت: سال‌های گذشته اداره کل پیشنهادی مبنی بر ایجاد مرکز تخصصی در شهرستان گناباد به مسئولین شهرستان ارائه داد که با پیگیری‌های نماینده وقت مردم شهرستان در مجلس، تلاش‎هایی برای ایجاد این مرکز در شهرستان صورت گرفت.

سید جلال خوابنما افزود: مصوبه هیئت دولت برای واگذاری محلی به این مرکز تخصصی صورت گرفته اما متاسفانه تاکنون ابلاغیه لازم جهت تحویل مکان صادر نشده که نیاز به پی‎گیری‎هایی دارد و امید است با پی‌گیری‌های لازم در ابتدای سال 92 این مهم در این شهرستان ایجاد شود.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول