اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختتامیه جشنواره قرآنی دهدشت با 324 برگزیده/ راهیابی 108 برگزیده به مرحله کشوری

در سی و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن، نماز و عترت در دهدشت، 324 نفر برگزیده شده‌اند که 108 نفر از این تعداد به مرحله کشوری مسابقات قرآنی راه ‌خواهند یافت.

اختتامیه جشنواره قرآنی دهدشت با 324 برگزیده/ راهیابی 108 برگزیده به مرحله کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جشنواره قرآنی با حضور 780 دانش‌آموز قرآنی از سراسر کهگیلویه و بویراحمد امروز در دهدشت به کار خود پایان داد ولی شمیم دل‌انگیز ندای ملکوتی کلام وحی با حضور خواهران شرکت‌کننده در این جشنواره هم‌چنان ادامه خواهد داشت.

فریدون فاطمی‌زاده در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان، شهرستان‌ها و مناطق، مسئولان محلی، ائمه جمعه شهرهای استان و کلیه عوامل اجرایی مسابقات همراه بود اظهار داشت: برگزاری این جشنواره در دهدشت یک افتخار بزرگ است و فضای شهر ما به برکت حضور حاملان قرآن و طنین خوش کلام نور معنوی شده است.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه با تقدیر از کلیه عوامل اجرایی این مسابقات افزود: همه تلاش ما در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره معنوی بود و  همکاران سعی بر این داشتند که برنامه قرآنی منظم و مفصلی در شأن قرآن آموزان داشته باشیم.

فاطمی‌زاده قرآن و اهل بیت را دو بال نجات بشریت از منظر رسول خدا(ص) خواند و گفت: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی در جهت ترویج فرهنگ قرآن بود .

وی با ابراز این‌که این مسابقات با شرکت هزار و 404 دانش آموز پسر و دختر در دو مرحله برگزار شد رشته‌های ده‌گانه این جشنواره را قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، احکام، انشاء و خطاطی، نماز، اذان ، صحیفه سجادیه و مداحی برشمرد.

فاطمی‌زاده در ادامه افزود: در هر پایه و رشته 3 نفر و در مجموع 324 نفر برگزیده شده‌اند که 108 نفر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

به گزارش فارس، کمیته داوران سی و یکمین دوره مسابقات ده‌گانه قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان پسر کهگیلویه و بویراحمد 180 نفر را حائز رتبه برتر دانست و با اهدای جوایزی از آنان تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/82016/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول