اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان:

پلیس راهنمایی رانندگی باید مردم را ارشاد کند / کار پلیس فقط جریمه کردن نیست

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: پلیس راهنمایی رانندگی باید مردم را ارشاد کند نه اینکه فقط به فکر جریمه کردن رانندگان باشد.

پلیس راهنمایی رانندگی باید مردم را ارشاد کند / کار پلیس فقط جریمه کردن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان امامعلی دادخواه عصر امروز در جلسه شورای شهر با اشاره به اینکه طرح‌ها و میدان‌های شهر نشان هویت دینی هر شهر است، اظهار کرد: در سال گذشته طراحی چند طرح پیش‌بینی شده است و زنجان در رابطه با این مسئله نسبت به شهرهای دیگر کمبود دارد.

وی با انتقاد از پلیس راهنمایی و رانندگی شهر زنجان گفت: راهنمایی مقدم بر رانندگی است و پلیس باید مهربان باشد و مردم را ارشاد کند نه اینکه صورتی عبوس داشته و فقط به فکر جریمه کردن رانندگان باشد.

دادخواه با اشاره به اینکه این مسئله بارها در شورای شهر مطرح شده است، تصریح کرد: در ماههای گذشته مردم از این برخوردها گلایه کردند و نباید ایجاد هر گونه تخلف، آزاد گذاشته شود.

وی با اشاره به قانون مصوب شده در سالهای 91 و 92 برای راهنمایی و رانندگی اذعان داشت: با توجه به این قوانین 60 درصد مبلغ جریمه‌های راهنمایی و رانندگی باید برای کارهای عمرانی شهرداری صرف شود، ولی متاسفانه این قانون رعایت نشده است.

در ادامه این جلسه یکی دیگر از اعضای شورای شهر زنجان اظهار کرد: شهرداری تهران نیاز بودجه خود را 7 هزار و 500 میلیارد تومان بودجه اعلام کرد.

علیرضا بهرام‌خانی با اشاره به بودجه شهر زنجان تصریح کرد: جمعیت زنجان 400 هزار نفر است و اگر جمعیت شهر تهران 12 میلیون در نظر گرفته شود این تعداد 30 برابر زنجان است.

وی با اشاره به اینکه زنجان باید از تهران و سایر شهرهایی که در سرمایه‌گذاری موفق است الگوبرداری کند، اذعان داشت: بحث سرمایه‌گذاری در شهر زنجان باید جدی گرفته شود.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به تلفن 137 شهرداری زنجان گفت: پل ارتباطی شهرداری با مردم تلفن 137 اعلام شده و شهرداری باید تماس‌‌ها را جمع‌بندی و این عملکرد را به شورای شهر اعلام کند.

وی با اعلام اینکه 235 نفر کاندیدای شورای شهر زنجان شده‌اند، بیان کرد: این افراد علاقه نشان دادند که در شورا همکاری داشته باشند و کسانی که در شورا انتخاب نشوند پشتوانه‌ای برای اعضای شورا خواهند بود.

انتهای پیام/2308/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول