اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز طبیعت

موتورسیکلت‌سواران فاقد کلاه ایمنی 300 هزار ریال جریمه می‌شوند

جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: همزمان با روز طبیعت، موتورسیکلت‌سواران فاقد کلاه ایمنی 300 هزار ریال جریمه می‌شوند.

موتورسیکلت‌سواران فاقد کلاه ایمنی 300 هزار ریال جریمه می‌شوند

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته طرح ویژه روز طبیعت توسط پلیس استان زنجان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز 13 فروردین ماه طرح‌های ترافیکی در استان اعمال می‌شود، اضافه کرد: در صورتی که رانندگان از قوانین اعمال شده سرپیچی کنند، جریمه خواهند شد.

جانشین پلیس راه استان زنجان در ادامه به محدودیت‌های ترافیکی که روز 13 فروردین ماه اعمال می‌شود، اشاره کرد و گفت: در این روز ورود به محور طارم و تهم ممنوع است.

وی همچنین یادآور شد: در این روز محور سد تهم از ساعت 16 عصر یک‌طرفه می‌شود و به منظور تخلیه ترافیک عبور فقط از سمت تهم به داخل شهر خواهد بود.

شیرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان جریمه رانندگان متخلف نیز اشاره کرد و گفت: در صورتی که رانندگان وانت نیسان بارها اقدام به سوار کردن سرنشین در پشت خودروی خود کنند، 300 هزار ریال به ازای هر سرنشین جریمه می‌شوند.

وی ادامه داد: رانندگان اینگونه خودروها علاوه بر جریمه شدن، به مقصد باز می‌گردند و اجازه ادامه مسیر به آنها داده نمی‌شود.

جانشین پلیس راه استان زنجان همچنین به جریمه موتورسیکلت‌سواران متخلف نیز اشاره کرد و تصریح کرد: در روز 13 فروردین ورود هرگونه موتورسیکلت به محورهای مواصلاتی ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت‌سواران در صورت تردد در محورهای مواصلاتی بازگردانده می‌شوند، اضافه کرد: علاوه بر این هر موتورسیلکت‌سوار 500 هزار ریال جریمه می‌شود.

شیرمحمدی ادامه داد: همچنین موتورسیکلت‌سوارانی که فاقد کلاه ایمنی باشند، نیز علاوه بر جریمه فوق 300 هزار ریال دیگر نیز جریمه می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان نیز اشاره کرد و گفت: به لحاظ اینکه در روز 13 فروردین تردد خودروها در محورهای مواصلاتی زیاد است، از همین رو به رانندگان توصیه می‌شود نکات ایمنی را رعایت کنند.

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی موجب تامین امنیت راننده و سرنشینان می‌شود، از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول