اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان:

بسیج دانشجویی اجازه تکرار فتنه 88 را نمی‌دهد

فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت: بسیج دانشجویی به هیچ عنوان اجازه تکرار فتنه 88 در دانشگاه‌ها را نمی‌دهد.

بسیج دانشجویی اجازه تکرار فتنه 88 را نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، طه پهلوان در همایش جریان‌شناسی فکری و سیاسی انتخابات 92 و در جمع اعضای شورا و حلقه‌های صالحین بسیج دانشجویی اظهار داشت: بسیج دانشجویی به حول و قوه الهی به هیچ عنوان اجازه تکرار فتنه 88 در دانشگاه‌ها را نمی‌دهد.

وی با اشاره به تحرکات معنادار و جهت داده شده برخی گروه‌ها و جریان‌ها در دانشگاه افزود: بسیج دانشجویی کوچک‌ترین تحرکات تشکل‌های سیاسی را رصد می‌کند.

فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با بیان اهداف برخی جریان‌ها در صدور پیام و بیانیه در آستانه انتخابات تصریح کرد: کسانی که با یک بیانیه سعی در پوشاندن چهره خود در پوشش نقاب‌های رنگارنگ دارند، بدانند تا زمانی که از فتنه 88 برائت نجسته‌اند در عرصه سیاسی هیچ جایی ندارند.

حجت‌الاسلام رمضانی استاد فلسفه و عضو هیئت علمی و استادیار پژوهشکده اندیشه‌های سیاسی اسلام پیرامون جریان شناسی فکری و سیاسی انتخابات 92 به ایراد سخن پرداخت.

این استاد مؤسسه امام خمینی (ره) با بررسی جریان‌های حاضر در انتخابات سال 92 خواستار هوشیاری هر چه بیشتر جریان مسلمان و بسیجی در دانشگاه شد.

حجت‌الاسلام حمید انصاریان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به انتخابات پیش‌رو خواستار حضور جوانان در عرصه‌های گوناگون انتخابات شد.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول