اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طبس خواستار شد

توجه ویژه به درمان بیمه‌ شدگان تامین اجتماعی

فرماندار طبس با بیان اینکه بخش درمان و بیمه اجتماعی مکمل یکدیگر هستند، گفت: از این‌رو سطح بیمه باید هم طراز با سطح درمان باشد و توجه ویژه‌ای به درمان بیمه‌ شدگان تامین اجتماعی شود.

توجه ویژه به درمان بیمه‌ شدگان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد طالبیان‌مقدم صبح امروز در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی ضمن خیر مقدم اظهار داشت: حضور مدیران ارشد خراسان جنوبی مایه خیر و برکت برای مردم است.

وی ادامه داد: با ارتقاء و الحاق شهرستان طبس به خراسان جنوبی امیدواریم مسئولان توجه بیشتر و نگاه ویژه‌ای نیز به این شهرستان داشته باشند.

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار طبس مجموعه بیمه و درمان سازمان تأمین اجتماعی را به منزله دو بال کبوتر برشمرد و تصریح کرد: این دو مکمل یکدیگر هستند و انتظار داریم سطح بیمه‌شده هم تراز با سطح درمان باشد.

طالبیان‌مقدم ادامه داد: همچنین امیدواریم که خدمات سازمان تأمین اجتماعی به بیمه‌شدگان ملموس‌تر از گذشته باشد.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این سفر ابتدا به زیارت امامزاده حسین بن موسی الکاظم رفت و در دیدار با فرماندار طبس ضمن تشکر از حسن نیت و بصیرت فرماندار طبس گفت: با الحاق دو شعبه طبس و عشق‌آباد به خراسان جنوبی تعداد بیمه شدگان اصلی و مستمری بگیران این استان به 110 هزار نفر رسیده و امیدواریم مجموعه سازمان تأمین اجتماعی در استان به ویژه این شهرستان بتواند با حمایت فرماندار خدماتی بیش از پیش مطلوب‌تر به این قشر زحمتکش جامعه ارائه کند.

سید علی‌اصغر محمودی همچنین در این سفر با کارکنان تامین اجتماعی طبس و عشق‌آباد دیدار کرد.

وی با بیان اینکه منابع انسانی بهترین و مهمترین سرمایه هر سازمانی به شمار می‌رود، گفت: اعتبار هر مجموعه به طور مستقیم به توان علمی، اجرایی، شایستگی شغلی و کیفیت عملکرد نیروی انسانی بستگی دارد و نیز نیروی انسانی نقش بسزایی در ارائه خدمات مطلوب‌تر به مخاطبان دارند.

انتهای پیام/69008/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول