اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز خبر داد

کشف 15 کیلوگرم موادمخدر حشیش در کرج

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز از کشف مقدار 15 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در یکی از مناطق شهرستان کرج خبر داد.

کشف 15 کیلوگرم موادمخدر حشیش در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، مجیدرضا شیرزادی گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در منطقه کیانمهر کرج، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ای دریافتند که توزیع‌کنندگان موادمخدر با تهیه مواد از شرق کشور و انتقال آنها به استان تهران این مواد را با خودرو سبک به منزل خود انتقال داده و سپس آنها را به مشتریان خود می‌فروشند، بنابراین با استقرار سه تیم عملیاتی در محل مورد نظر، حرکات و رفت و آمدهای ساکنان منزل کنترل شد و پس از هماهنگی با مقام قضایی در حالی که متهمان قصد خروج از منزل را داشتند دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها مقدار 2 کیلوگرم حشیش کشف شد.

شیرزادی بیان داشت: در بازرسی از منزل متهمان نیز مقدار 13 کیلوگرم حشیش، 13 گرم شیره تریاک، یک گرم شیشه به همراه آلات استعمال شیشه و تریاک کشف و متهمان به همراه مواد مکشوفه و دو دستگاه خودرو توقیفی به پلیس مبارزه با موادمخدر استان منتقل شدند.

گفتنی است متهمان دستگیر شده به همراه پرونده مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2302/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول