اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد

اجرای طرح ترافیک شیراز اولویت کاری پلیس راهور

فرمانده انتظامی فارس گفت: شهر مقدس شیراز نیاز به مدیریت بر فرهنگ راهنمایی و رانندگی دارد و اجرای طرح ترافیک شیراز باید در اولویت کاری پلیس راهور قرار گیرد.

اجرای طرح ترافیک شیراز اولویت کاری پلیس راهور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان در مراسم تودیع و معارفه چند نفر از مدیران انتظامی فارس با بیان اینکه خدمت امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک عبادت است اظهار داشت: این سعادت نصیب هر کس نمی‌شود و باید قدردان این فرصت‌های زودگذر باشیم.

وی با اشاره به انتصابات جدید در برخی از پلیس‌های تخصصی استان فارس،‌ هدف از این تغییرات را تحول در مدیریت،‌ برنامه‌ریزی و پویایی در انجام مسئولیت دانست و خاطرنشان کرد: مدیری در کار خود موفق است که پس از انتصاب در یک سمت و یا عهده‌دار شدن مسئولیت، بتواند پویا باشد و با برنامه‌ریزی دقیق کار خود را دنبال و نسبت به گذشته، حوزه مدیریتی خود را متحول کند.

فرمانده انتظامی فارس از زحمات مدیران پیشین تقدیر و برای مدیران جدید آرزوی موفقیت کرد و از آنها خواست تا با برنامه‌ریزی، تحولات مثبتی را در حوزه کاری خود ایجاد کنند تا مجموعه‌ای پویا و رو به ترقی داشته باشند.

سجادیان در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای گام نخست طرح ترافیک شهر شیراز اشاره کرد و گفت: شهر مقدس شیراز از جمله شهرهایی است که نیاز به مدیریت بر فرهنگ راهنمایی و رانندگی دارد و ‌اجرای طرح ترافیک در این شهر نیز باید در اولویت کار پلیس راهور قرار گیرد و تلاش شود هرچه سریع‌تر این طرح اجرا شود.

وی با بیان اینکه حضور و اقدام موثر پلیس در کاهش سوانح ترافیکی تاثیرگذار است، تصریح کرد: مسئولان پلیس راه و راهور باید در برنامه‌های خود سه موضوع تسهیل در عبور و مرور، ‌امنیت در عبور و مرور و ساماندهی وضعیت خدمتی کارکنان خود را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در این مراسم رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی فارس نیز در سخنانی با تاکید بر صداقت در گفتار و کردار، ‌گفت: دروغ از گناهان کبیره است و هر مجموعه که بخواهد در کارش موفق باشد، باید در گفتار و کردار خود صداقت داشته باشد.

حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی بیان کرد: دوام و قوام هر جامعه‌ای بر پایه اعتماد استوار است و اعتماد محصول صداقت و راستگویی است، ‌اما اگر جامعه‌ای به سمت نفاق و دروغگویی پیش رفت،‌ آن جامعه رو به زوال و نابودی می‌رود.

در ادامه احکام چند نفر از مسئولان انتظامی استان فارس قرائت و طی این احکام مصطفی عباسی به سمت رئیس پلیس راهور استان فارس، کسری سیروسی به سمت فرمانده پلیس راه شمال استان فارس، حسن طاهری به سمت رئیس پلیس راهور مرکز استان فارس و محمدرضا یونسی به سمت رئیس مالی و ذی‌حسابی فرماندهی انتظامی فارس منصوب شدند.

در این مراسم از زحمات احمد احمدی فرمانده سابق پلیس راه شمال استان فارس و امرالله محمودی رئیس سابق مالی و ذی‌حسابی فرماندهی انتظامی فارس تجلیل شد.

انتهای پیام/2448/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول