اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کارگر

گلزار شهدای اراک توسط کارگران گلباران شد

جمعی از کارگران استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر با حضور در گلزار شهدای اراک ضمن عطر‌افشانی و گلباران قبور پاک و مطهر شهدا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

گلزار شهدای اراک توسط کارگران گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این مراسم گفت: پیشرفت انقلاب اسلامی در سایه جانفشانی شهدا محقق شده است و بدون شک ادامه دادن راه شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطر آنان از جمله وظایف مردم و مسئولان در قبال آن عزیزان است.

ناصر شیخی افزود: شهدا با نثار جان خود در راه اسلام زمینه رشد و تعالی کشور ایران اسلامی را فراهم کردند و امروز ایران اسلامی هرچه دارد از برکت خون این شهدا است.

وی تصریح کرد: کارگرانی که امروز در صحنه اقتصاد مشغول فعالیت هستند، وظیفه دارند کار خود را به درستی انجام دهند تا در جنگ اقتصادی نیز دشمنان را شکست دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: کارگران برای ادای دین به شهدا باید با الگوگیری از این عزیزان در امر تولید و توسعه کشور بکوشند.

در این مراسم جامعه کارگری استان با نثار شاخه‌های گل بار دیگر با آرمان‌های بلند شهدا تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/87003/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول