اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

مسئولان زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند / کاهش رغبت جوانان به ازدواج

امام جمعه بجنورد با تاکید بر فراهم شدن زمینه‌های ازدواج جوانان از سوی مسئولان گفت: هم اکنون رغبت جوانان به خاطر افزایش هزینه‌های ازدواج کاهش یافته است.

مسئولان زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند / کاهش رغبت جوانان به ازدواج

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین این هفته نماز جمعه مرکز خراسان شمالی در جمع نمازگزاران مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: باید با رفع موانع اقتصادی فرا روی ازدواج جوانان، در خصوص ترویج و نهادینه کردن این سنت ارزشمند پیامبر (ص) در جامعه قدم برداشت.

وی با بیان اینکه لازم است تا دستگاه‌های مرتبط و خانواده‌ها در این زمینه تلاش و زمینه آن را فراهم کنند، ادامه داد: اکنون هزینه‌های ازدواج جوانان با رشد فزاینده‌ای مواجه بود و در چنین شرایطی جوانان با مشکل جدی هزینه‌های ازدواج مواجه هستند.

وی با انتقاد از مهریه‌های بالا در ازدواج جوانان بیان کرد: تعیین مهریه بالا مانعی برای ازدواج جوانان بوده لذا خانواده‌ها از مهریه‌های بالا پرهیز کنند.

امام جمعه بجنورد همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به مردم توصیه کرد تا افرادی که دغدغه خدمت به معنای واقعی داشته را انتخاب کنند و افزود: نظام اسلامی امروز برای توسعه و پیشرفت نیازمند خدمتگزاران صدیق و پرتلاش است.

خطیب جمعه بجنورد به حضور گسترده مردم بجنورد در همایش پیاده روی خانوادگی هم اشاره کرد و گفت: مردم این شهر امروز حماسه آفریدند، باشد که این حماسه در 24 خرداد هم در پای صندوق‌های رای و مشارکت بالا رقم بخورد.

وی همچنین با گرامیداشت روز کارگر و معلم از خدمت فعالان این عرصه‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول