اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدرضا باهنر در برازجان:

رئیس جمهور از کسی پرونده‌ فساد مالی دارد رو کند

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از ادعاهای احمدی‌نژاد در مورد 300 پرونده بزرگ فساد مالی گفت: اگر واقعا رئیس جمهور از کسی پرونده‌ای در اختیار دارد و آن را ارائه نمی‌دهد جرم کرده است.

رئیس جمهور از کسی پرونده‌ فساد مالی دارد رو کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدرضا باهنر در جمع مردم شهر برازجان در مسجد جنت این شهر اظهار داشت: انتخابات خرداد ماه از اهمیت بالایی برخوردار است و حضور و مشارکت بالای مردم در این انتخابات بسیار مهم است.

وی افزود: رئیس جمهور نباید اهل شعار باشد و باید برای خدمت‌رسانی به مردم و کار کردن آماده باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: من اهل شعار دادن نیستم و تلاش دارم با شفافیت کارها را انجام دهم و اعتقاد دارم که سیستم دولت باید در ساختمان شیشه‌ای باشد تا بتوان بر کار دولت نظارت کرد.

باهنر با بیان اینکه نظارت بر کار دولت مسئله مهمی است، گفت: دولت باید دیوارها و درهای چوبی را به شیشه‌ای تغییر دهد تا هر کسی که بخواهد بتواند بر کار مسئولان دولتی نظارت کند و بدون تردید هر چه نظارت بیشتر باشد فساد نیز کمتر می‌شود.

* انتخابات سه‌قطبی است

وی به ویژگی‌های انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ابراز داشت: اعتقاد دارم که انتخابات ریاست جمهوری سه قطبی است که شامل اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و اطرافیان رئیس جمهور است.

این مسئول بیان کرد: مردم باید برای انتخاب نامزد اصلح جستجو کنند و به سوابق افراد و کارنامه آنها توجه کنند و سپس نامزد اصلح را برگزینند.

باهنر با اشاره به ادعاهای احمدی‌نژاد در مورد 300 پرونده فساد مالی اظهار داشت: احمدی‌نژاد ادعاهای زیادی در این خصوص مطرح کرده و جایی ادعا کرده که برخی‌ها به من گفتند اگر نام این 300 نفر را اعلام کردی پدرت را درمی‌آوریم.

وی خاطر نشان کرد: اگر واقعا رئیس جمهور از کسی پرونده‌ای در مورد فساد مالی در اختیار دارد و آن را ارائه نمی‌دهد جرم کرده و حقیقتا ارائه این سخنان از سوی رئیس جمهور بسیار سخیف است.

نایب رئیس مجلس خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: اگر 300 پرونده را نگه داشته‌اید هم پیش خدا، هم مردم، هم رهبر انقلاب و هم پیش وجدانتان مسئول هستید.

باهنر با اشاره به اینکه حالت دومی نیز در مورد این پرونده‌ها وجود دارد گفت: حالت دوم این است که اظهارات رئیس جمهور بلوف بوده است.

وی اظهار داشت: بزرگ‌ترین مجرم کسی است که پرونده‌های مجرمین را زیر بغلش نگه داشته و به دادگاه و بازرسی ارسال نمی‌کند.

نایب رئیس مجلس در این نشست به سئوالات تعداد زیادی از شهروندان در مورد مسایل روز پاسخ داد.

انتهای پیام/2452/صا40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول