اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 15 رأی اعضای مجمع

قوی‌ترین مرد ایران رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم شد

اعضای مجمع انتخابات هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم قوی‌ترین مرد ایران را به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب کردند.

قوی‌ترین مرد ایران رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجید تلخابی قهرمان قوی‌ترین مردان ایران در دهه 1380 است که یکی از چهره‌های سرشناس ورزش قدرتی استان قم در عرصه رقابت‌های داخلی و برون مرزی به شمار می‌رود و اکنون برای نخستین بار رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم شده است.

مجید تلخابی بعد از ریاست محمدرضا حبیبی و سرپرستی دکتر قدرت‌الله باقری در هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم در مدت کوتاهی سرپرست این هیئت بود اما بار دیگر با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم انتخاب شد.

این در حالی است که مجمع انتخابات هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت با حضور دکتر کاظمی آشتیانی رئیس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام کشورمان و همچنین عباس جهان‌بینی و سید مهدی غیاثی مدیرکل و معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در قم برگزار شد.

در مجمع هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم که با حضور 15 نفر از واجدین شرایط رای دادن برگزار شد، مجید تلخابی سرپرست این هیئت در طول یک و نیم سال گذشته، برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم انتخاب شد.

رقابت برای به دست آوردن سکان ریاست هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم تنها یک کاندیدا داشت که این کاندیدا فقط مجید تلخابی بود و با انتخاب اعضای مجمع، وی این بار به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی پرطرفدار قم انتخاب شد.

این در حالی است که همانند بسیاری از مجامع هیئت‌های ورزشی در چند سال اخیر، کاندیدای دیگری در مجمع انتخابات هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم حضور نداشت و تمام اعضای مجموع که امکان رای دادن داشتند، به تلخابی رای مثبت دادند.

در ابتدای این مجمع گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم در طول یک و نیم سال گذشته توسط مجید تلخابی ارائه و البته برخی موانع و مشکلات موجود و راهکارهای توسعه بیش از پیش بدن‌سازی و پرورش اندام مطرح شد و سپس تلخابی به ارائه برنامه‌های خود مشغول شد.

پس از برگزاری انتخابات از بین 15 فردی که می‌توانستند رای بدهند، هر 15 نفر رای دادند و با شمارش آراء مأخوذه، واجدین شرایط رای دادن در مجمع انتخابات هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم 15 رای خود را به مجید تلخابی دادند تا بدین ترتیب وی به عنوان رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم برای نخستین بار این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/2258/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول