اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک سال گذشته انجام شد

پرداخت بیش از 26 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد کرج

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کرج از پرداخت بیش از 26 میلیارد ریال تسهیلات بانکی تحت عنوان وام‌های کارگشایی به مددجویان این کمیته طی یک سال اخیر خبر داد.

پرداخت بیش از 26 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد کرج

سیدرضا شوبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مددجویان تحت پوشش امداد هر کدام پرونده‌ای مختص به خود دارند و بر اساس این پرونده می‌توانند از تسهیلات موجود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: یکی از این تسهیلات مربوط به وام‌های کارگشایی بوده و در زمان اضطراری و مشکلات مقطعی ویژه مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کرج افزود: با وجود اینکه منابع محدودی داریم، تلاش می‌کنیم که از این منابع به بهترین شکل و به صورت عادلانه برای رفع مشکلات خانواده‌های تحت پوشش استفاده شود.

*بهره‌مندی 2 هزار و 900 مددجو از وام‌های کارگشایی طی یک سال گذشته

شوبیری افزود: طی یک سال گذشته 2 هزار و 900 نفر از مددجویان که بیشتر از میان خانواده‌های نیازمند بودند، از وام‌های کارگشایی بهره‌مند شدند و با تکمیل پرونده توانستند مشکلات مالی خود را برطرف کنند.

وی بیان داشت: این افراد در مجموع بیش از 26 میلیارد ریال وام دریافت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کرج در پاسخ به این پرسش که وام‌های فوق در اختیار تمام خانواده‌های تحت پوشش قرار می‌گیرد؟ گفت: این وام‌ها همان گونه که از نام آن نیز معلوم است، برای مسائل و مشکلات اضطراری و مقطعی مانند پرداخت بدهی‌های مددجویان، ودیعه مسکن، درمان و ازدواج اختصاص دارد و در این گونه موارد نیز صرف می‌شود.

شوبیری در پایان تصریح کرد: خانواده‌های تحت پوشش می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد ضمن بیان مشکلات خود و تکمیل پرونده مربوطه از این تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/2302/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول