اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

قشر کارگران شهدای بسیاری را نثار انقلاب اسلامی کرده است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: قشر کارگران شهدای بسیاری را نثار انقلاب اسلامی کرده است.

قشر کارگران شهدای بسیاری را نثار انقلاب اسلامی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حسینی ظهر امروز در همایش تجلیل از خانواده شهدای کارگر استان زنجان، اظهار کرد: قشر کارگر در همه ابعاد جنگ تحمیلی حضور فعال داشته است.

وی دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را مدیون خون شهدای انقلاب دانست و افزود: در این بین قشر کارگر نقش قابل ملاحظه و بسیار پررنگی داشته است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تلاش و زحمات قشر کارگر برای نظام اسلامی را مهم ارزیابی کرد و گفت: نظام مقدس اسلامی بخشی از موفقیت‏های خود را مدیون زحمات کارگران است.

وی به کارگر شهید برونسی اشاره کرد و یادآور شد: این شهید بزرگوار از کارگران زحمت‏کش در نظام مقدس اسلامی است که در جبهه‏های حق علیه باطل شهید شده است.

حسینی به مبارزات شهید برونسی بر علیه رژیم طاغوت اشاره کرد و اظهار داشت: این شهید بزرگوار در زمان انقلاب جان فشانی‏های بسیاری برای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به مبارزات این شهید حوزه کارگری کشور بعد از انقلاب و جبهه‏های حق علیه باطل، خاطر نشان کرد: شهید برونسی در تیپ 18 جوادالائمه(ع) خراسان، فرماندهی این تیپ را بر عهده داشته است.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را حاصل ایثار شهدایی مانند شهید برونسی دانست و ادامه داد: ایثار و جان‏فشانی شهدای انقلاب برای اسلامی و ایران فراموش شدنی نیست.

حسینی به فعالیت‏های صورت گرفته برای توسعه کشور بعد از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اشاره کرد و اظهار داشت: در همه سال‌های بعد از انقلاب تلاش‏های بسیاری برای توسعه کشور شده است.

* اقدامات مناسبی برای توسعه کشور در دهه سوم انقلاب صورت گرفته است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به دهه سوم انقلاب اشاره کرد و افزود: اقدامات مناسبی برای توسعه کشور در دهه سوم انقلاب صورت گرفته است.

وی نقش جامعه کارگری در دهه سوم انقلاب را مهم ارزیابی کرد و گفت: جامعه کارگری در دهه سوم نظام اسلامی خدمات شایانی را برای ایران و ملت ارایه داده است.

حسینی به شعار سال اشاره کرد و یادآور شد: برای تحقق حماسه سیاسی باید نسبت به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های رای تلاش شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان انتخابات ریاست جمهوری را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید نسبت به انتخابات پرشور و گسترده در کشور تلاش کرد.

حسینی به تلاش دشمنان در تاثیرگذاری بر انتخابات کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن همواره در تلاش برای کاهش حضور مردم در پای صندوق‏های رای داشته است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تلاش دشمن برای تحقق رخدادهای سال 88 در کشور، یادآور شد: باید نسبت به تحرکات دشمن حساسیت لازم را داشت.

وی به تلاش برخی جریانات داخلی و خارجی برای اخلال در انتخابات اشاره کرد و افزود: تحرکات قانون‏شکنان و اخلال‏گران در انتخابات همواره رصد شده است.

انتهای پیام/73002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول