اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشور:

رسالت امروز کارگران به عنوان رزمندگان حماسه‌آفرین الگوگیری از شهداست

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا گفت: رسالت امروز کارگران و کارفرمایان الگوی عملی قراردادن شهدا در عرصه تولید و صنعت است که به عنوان رزمندگان و افسران برجسته و حماسه‌آفرین در این نبرد نقش مهم و استراتژیکی دارند.

رسالت امروز کارگران به عنوان رزمندگان حماسه‌آفرین الگوگیری از شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی ظهر امروز در جمع مدیران و کارگران به مناسبت هفته کارگر تصریح کرد: شهدا در سخت‌ترین شرایط با نثار جان خود و تبعیت از ولایت و دفاع از آرمان‌های مقدس اسلام و قرآن باعث سرافرازی و سربلندی امت اسلام شدند.

وی با اشاره به نقش کارگران در پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: کارگران و کارفرمایان سربازان گمنام و حماسه‌آفرین در برهه‌های دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

رضوانی تصریح کرد: در 35 سال گذشته این یاوران مخلص ولایت جانانه از اسلام و قرآن دفاع کرده‌اند و در خط مقدم نبرد اقتصادی با تلاش، کوشش و همت باعث شکست تحریم‌های استکبار جهانی شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا در ادامه تصریح کرد: رمز و راز توفیق کارگران و کارفرمایان در سال‌های گذشته مطیع ولایت بودن است و امروز نیز با عشق و دلدادگی به ولایت به عنوان افسران جنگ اقتصادی با استکبار جنگیده و با نوآوری و خلاقیت موجبات شکست ابهت دشمنان اسلام در این نبرد اقتصادی شده‌اند.

وی با اشاره به حماسه‌های جاویدان شهدا افزود: شهدا بیرق‌های افتخار جهان اسلام هستند و این اسطوره‌های غیرت الگوهای همیشه جاوید برای تمام مسلمانان جهان هستند و آنچه امروز باید از شهدا بیاموزیم، استکبارستیزی و بصیرت آنان بر محوریت ولایت فقیه است.

رضوانی گفت: آگاهی و هوشیاری ملت ایران عامل اصلی خشم و عصبانیت دشمنان دین خداست و شهدا در وصیتنامه‌های خود از امت اسلام، تبعیت از ولایت فقیه و پایداری و ایستادگی در برابر استکبار را خواستار شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا اظهار کرد: رسالت امروز کارگران و کارفرمایان الگوی عملی قراردادن شهدا در عرصه تولید و صنعت است که به عنوان رزمندگان و افسران برجسته و حماسه‌آفرین در این نبرد نقش مهم و استراتژیکی دارند.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول