اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان:

بندرعباسی‌ها اخلاق را باختند / بهانه‌ای برای عدم قهرمانی نداریم

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان گفت: در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) علیصدر همدان سه بر صفر از آذرخش بندرعباس شکست خورد اما بندرعباسی‌ها در این بازی اخلاق را باختند.

بندرعباسی‌ها اخلاق را باختند / بهانه‌ای برای عدم قهرمانی نداریم

عبدالرضا رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره باخت علیصدر در بازی برابر آذرخش بندرعباس اظهار داشت: این بازی برای ما مانند سایر بازی‌ها بود و برای کسب برد و امتیاز کامل بازی به بندرعباس سفر کرده بودیم تا بتوانیم نوار بردهای خود را ادامه دهیم.

وی افزود: مسیر طولانی همدان تا بندرعباس باعث شد تا با بدن‌های خسته به بازی برسیم همچنین میزبانی بد تیم آذرخش از ما باعث شد تا روحیه بازیکنان ما خراب شود.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان با بیان اینکه بندرعباسی‌ها اخلاق را باختند، گفت: در این بازی هواداران بندرعباس با فحاشی و هتاکی به بازیکنان ما باعث افت بازیکنان ما در زمین شدند و واقعاً بنده برای بندرعباسی‌ها متأسفم که با این میزبانی اخلاق حرفه‌ای را زیر پا گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: حتی زمین تمرینی مناسب در اختیار ما نگذاشتند و به اجبار در سالن والیبال این شهر به تمرین پرداختیم در صورتی که طبق قوانین باید یک جلسه سالن بازی را برای تمرین در اختیار ما قرار دهند تا بازیکنان با زمین بازی آشنا شوند اما این کار را هم انجام ندادند.

رضاییان با اشاره به شوک باخت این بازی به بازیکنان بیان کرد: این باخت از جهاتی برای ما خوب بود تا کاخ غرور بازیکنان ما فرو بریزد تا بدانند به راحتی نمی‌توان کسب امتیاز کرد.

وی با بیان اینکه در نیمه اول می‌توانستیم با پنج گل آذرخش را شکست دهیم اظهار کرد: در نیمه اول بازی بسیار خوبی را انجام دادیم اما بازیکنان قدر موقعیت‌های خوب خود را ندانستند تا نیمه اول با آه و حسرت به رختکن برویم.

رضاییان ادامه داد: در نیمه دوم آذرخش با انگیزه بیشتری وارد سالن شد و بازیکنان ما که غرور در ساق‌های پای آنها دیده می‌شد در این نیمه ضعیف عمل کردند تا با نتیجه سه به سفر نخستین شکست فصل را با طعم تلخ آن پذیرا باشیم.

وی درباره کادر فنی علیصدر گفت: در حال حاضر علیصدر سرمربی ندارد اما یکی از مربی‌های خوب کشورمان که سابقه مربیگری در لیگ برتر را داد به نام علیرضا خسروی به کادر فنی ما اضافه شده است و به عنوان مشاور فنی به ما کمک می‌کند.

رضاییان تأکید کرد: تیم فوتسال علیصدر با یک فکر جمعی اداره می‌شود و حرف اول و آخر این تیم را مشورت و جمع می‌زنند مرتضی عظیمی، حمید شانعی و علیرضا خسروی کادر فنی تیم ما را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه در این فصل هیچ بهانه‌ای برای عدم قهرمانی و صعود به لیگ دسته اول نداریم به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: در این فصل با تمام قدرت از تمام نیروها در باشگاه علیصدر استفاده کرده‌ایم از کادر فنی تا بازیکنان قدرتمند برای صعود علیصدر مهیا هستند.

رضاییان تصریح کرد: همچنین هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر حمایت‌های مالی لازم را از باشگاه فوتسال کرده‌اند.

وی با اشاره به همکاری اداره کل ورزش و جوانان با این تیم ابراز داشت: سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان در طول هفته به مدت پنج جلسه متعلق به تیم علیصدر است و این اداره و هیئت فوتبال همگونه همکاری را در این راستا با ما انجام داده و نهایت همکاری را با ما دارند.

رضاییان درباره داوری لیگ دسته دوم اظهار کرد: مشکل خاصی از لحاظ داوری در لیگ دسته دوم برای ما فعلاً وجود نداشته و سطح داوری‌ها نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده است.

 وی با بیان اینکه قطعاً ما در بازی‌های خانگی در همدان محکوم به برد هستیم گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم با کسب سه امتیاز کامل بازی صدر جدول را به مردم همدان تقدیم کنیم.

 مدیرعامل تیم فوتسال علیصدر همدان با دعوت از مردم همدان برای بازی‌های خانگی علیصدر بیان کرد: قطعاً حضور هواداران در بازی‌های خانگی بسیار برای مؤثر خواهد بود و تیم حریف را تحت فشار قرار خواهد داد.

تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) در یک بازی بیرون از خانه با نتیجه سه بر صفر بازی را به میزبان خود آذرخش بندرعباس واگذار کرد.

گفتنی است؛ این تیم هم‌اکنون با 15 امتیاز در صدرجدول لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب قرار دارد.

علیصدر در هفته هفتم جمعه میزبان تیم شاهین کرمانشاه است این بازی ساعت 16 در سالن شش هزار نفری انقلاب همدان برگزار می‌‌شود ضمناً تماشای این بازی برای هواداران رایگان است.

انتهای‌پیام/89018/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول