اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

200 جشنواره ورزشی در همدان برگزار شد/برنامه‌ریزی برای هوشمندسازی پارک‌ها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گفت: در سال گذشته در هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان فعالیت بسیار بالایی داشتیم و بالغ بر 200 همایش و جشنواره را در همدان برگزار کردیم.

200 جشنواره ورزشی در همدان برگزار شد/برنامه‌ریزی برای هوشمندسازی پارک‌ها

هادی سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره عملکرد این هیئت در سال گذشته اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی دو سال پیاپی است که در کشور در صدر هیئت‌ ورزش‌های همگانی قرار می‌گیرد.

وی افزود: سال گذشته در رتبه‌بندی هیئت‌های ورزشی همدان در رتبه نخست قرار گرفتیم.

رئیس هیئت‌ ورزش‌های همگانی همدان با بیان اینکه تقویم سالانه خود را به طور منظم و دقیق برگزار کرده‌ایم، ادامه داد: در سال گذشته همایش‌های بزرگی نظیر پیاده‌روی 400 هزار نفری و دعوت از گروه فیتیله‌ها از استقبال خوبی برخوردار بود.

وی ابراز داشت: همچنین مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال گذشته برگزار شد.

سبزواری با گلایه از مسئولان شهرستان‌ها بیان کرد: ما می‌توانستیم این همایش‌ها را به سطح شهرستان‌های استان بکشانیم اما عدم همکاری فرمانداران شهرستان‌ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی موجب شد تا این امر محقق نشود.

وی خاطرنشان کرد: اما امیدوار هستیم بعد از انتخابات سال 92 این امر صورت گیرد تا این همایش‌ها به سطح شهرستان‌ها سرازیر شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان درباره هیئت‌های فعال این رشته در شهرستان‌ها به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان گفت: بیش از 22 شهرستان و بخش استان همدان در بخش هیئت ورزش‌های همگانی فعال هستند و تمام این هیئت‌ها دارای رییس هیئت، دبیر و نایب رییس بانوان هستند.

وی با اشاره به کمیته‌ها اظهار کرد: شهرستان‌ها به فراخور و ظرفیتی که دارند دارای کمیته فعال هستند شاید در یک شهرستان هشت کمیته و در شهرستانی دیگر 15 کمیته فعال باشد که فعال بودن این کمیته به جمعیت و ظرفیت آن شهرستان بستگی دارد.

سبزواری درباره هوشمندسازی پارک‌ها بیان داشت: در این زمینه باید کارهای بیشتری صورت بگیرد و مقدمات این کار باید در شورای شهر و فرمانداری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل شورای ورزش استان به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل ورزش و جوانان استان و عضویت هیئت ورزش‌های همگانی قطعاً در آینده این امر نیز محقق خواهد شد.

رئیس هیئت‌ ورزش‌های همگانی در همدان با اشاره به پارک‌های ویژه بانوان در همدان گفت: ما با شهرداری همدان صحبت کرده‌ایم که سالن خود را در اختیار ما قرار دهد که از مربیان کارآزموده خود در بخش ورزش بانوان در آن استفاده کنیم اما فعلاً نتیجه‌ای در مذاکره با شهرداری همدان عاید ما نشده است.

وی تأکید کرد: در ورزش صبحگاهی در بخش بانوان مشکل خاصی نداشته و 6 تا 7 صبح تعریف شده برای آقایان و هفت تا هشت برای بانوان اختصاص داده‌ایم.

سبزواری با اعلام آمادگی هیئت ورزش‌های همگانی اظهار کرد: هر کس که در محله خود 15 نفر باشند که اقدام به ورزش صبحگاهی کند مطمئن باشند نفر 16 ما خواهیم بود که با مربیان خود در آنجا حضور پیدا خواهیم کرد.

انتهای‌پیام/89018/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول