اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارگری قزوین:

ارتقای کیفی تولیدات از وظایف بسیج کارگری است

رئیس سازمان بسیج کارگری استان قزوین، اشاعه تفکر مطلوب کار کردن و ارتقای کمی و کیفی تولیدات داخلی را از وظایف تخصصی بسیج کارگری عنوان کرد.

ارتقای کیفی تولیدات از وظایف بسیج کارگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمود باباشاوردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های این استان اظهار داشت: سازمان بسیج کارگری مأموریت‌هایی دارد که جذب، ثبت نام، آموزش، سازماندهی، حفظ انسجام و به کارگیری بسیجیان کارگر در کارخانه‌ها از جمله آنهاست.

باباشاوردی افزود: در کنار موارد یاد شده، این سازمان وظایفی را نیز به صورت تخصصی پیگیری می‌کند که همان اشاعه تفکر خوب کار کردن، ارتقای کیفیت و کمیت تولیدات داخلی است.

وی تولید کالاهایی قابل رقابت با کالای خارجی را بخش دیگری از این وظایف ذکر کرد و ادامه داد: استقبال مردم از کالاهای خارجی با وجود قیمت بیشتر، به دلیل کیفیت بالای آنهاست و به همین دلیل تولید کالاهای قابل رقابت با کالاهای خارجی از نظر کیفیت و قیمت، سبب تشویق مردم به تهیه کالای ایرانی می‌شود.

این مسئول، کارگر بسیجی را فردی دانست که با صداقت کار می‌کند و خاطرنشان کرد: خوب کار کردن، متقن بودن و استحکام کاری، انتظار مقام معظم رهبری از کارگران بسیجی و نیز برگرفته از سخنان پیامبر اسلام (ص) است.

باباشاوردی با اشاره به وجود ده‌ها پایگاه بسیج کارگری در استان، تصریح کرد: هدف بسیج کارگری آن است که کارگر بسیجی بهتر از سایر کارگران کار کند و یار و یاور مدیر باشد تا چنانچه مدیر دچار مشکل شد از بسیج کارگری یاری بگیرد.

وی بیان کرد: در قانون فعلی کارخانه‌های دولتی تنها در حوزه آموزش‌های نظامی همکاری می‌کنند؛ اما در صورت تصویب قانون جدید کار، مشکل عدم همکاری همان بخش ناچیز نیز برطرف می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان یادآور شد: از زمان تأسیس سازمان بسیج کارگری در سال 89 تاکنون، تمام مدیران کارخانه‌هایی که از اهمیت افتتاح پایگاه بسیج کارگری آگاه بودند، از انجام این کار استقبال کرده‌اند.

باباشاوردی به برگزاری جلسات شجره طیبه صالحین در کارخانه‌ها به منظور بصیرت افزایی و ارتقای بینش اعتقادی کارگران بسیجی اشاره کرد و افزود: به علت کمبود وقت آزاد کارگران، این جلسات به صورت ماهانه و با حضور مدیر کارخانه، مدیرعامل و یا نماینده شرکت برگزار می‌شود که طی آن نماینده شرکت با طرح مشکلات کارخانه، از بسیج کارگری برای حل آنها کمک می‌گیرد.

وی تشکیل گروه‌های تخصصی در کارخانه‌ها از جمله گروه‌های صرفه جویی و انرژی، وجدان کاری و نشاط و خودباوری را از دیگر فعالیت‌های بسیج کارگری برشمرد که می‌تواند در کاهش مشکلات کارخانه‌ها مؤثر باشد.

انتهای پیام/77011/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول