اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کارگاه پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

تعمیر و رفع عیب شیرقطع اضطراری جریان در ورودی فاز 5 پارس جنوبی

سرپرست کارگاه پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی از تعمیر و رفع عیب شیرقطع اضطراری جریان در ورودی فاز 5 خبر داد.

تعمیر و رفع عیب شیرقطع اضطراری جریان در ورودی فاز 5 پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدرضا قارداشی عصر امروز در بازدید از تعمیرات اساسی مجتمع گازی پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از 43 درصد گاز کشور را تأمین می‌کند و تلاش برای رشد و پیشرفت این مجموعه در دستور کار قرار دارد.

سرپرست کارگاه پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی از تعمیر و رفع عیب شیرقطع اضطراری جریان در ورودی فاز 5 خبر داد و خاطر نشان کرد: با همت کارکنان کارگاه شیرآلات، شیر قطع اضطراری جریان در ورودی فاز پنج در تعمیرات اساسی 92 با موفقیت تعمیر و رفع عیب شد.

قارداشی تصریح کرد: تعداد 201 عدد از انواع شیرآلات در سایزهای 2 الی 48 اینچ در کارگاه شیرآلات پالایشگاه سوم در تعمیرات اساسی امسال تاکنون تعمیر و تست شده است که مهم‌ترین آن تعمیر شیر قطع اضطراری جریان در ورودی فاز 5 بود که از نوع جوشی است.

وی متذکر شد: تعمیر کامل این ولو هشت روز در دو شیفت کاری ادامه داشته و چندین ابزار مخصوص برای باز کردن و نصب قطعات آن طراحی و ساخته شده است.

قارداشی در خصوص تعمیر شیر قطع اضطراری جریان در ورودی فاز 5 گفت: مشخصه‌هایی همچون سایز بالا (32 اینچ کلاس 900) و وزن زیاد قطعات، فاصله کم بین قطعات و در نتیجه بالا رفتن دقت تعمیرات علی‌رغم عدم وجود فضای مناسب، استفاده از روش‌های ابتکاری در تعمیر و وجود گاز ترش که نیاز به استفاده از وسایل تنفسی در طول تعمیر را ضروری می‌کرد، باعث شدند که این تعمیر به یکی از بزرگ‌ترین تعمیرات انجام شده توسط گروه کارگاه پالایشگاه سوم تا به امروز بدل شود.

سرپرست کارگاه پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان اضافه کرد: وظیفه خود می‌دانم از تمامی گروه‌های مربوطه، هم‌چون ایمنی و آتش‌نشانی‌، حمل و نقل، تعمیرات اساسی، کارگاه مرکزی و بهره‌برداری که نهایت همکاری را برای انجام به‌موقع و بدون نقص این تعمیر داشته‌اند تشکر کنم.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول