اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی:

حماسه فاطمی شکوهمندترین حماسه الهی است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: حماسه فاطمی شکوهمند‌ترین حماسه الهی است که در آن بانویی بصیر، شجاع، زمان شناس و فتنه ستیز حماسه‌ای ماندگار و الگویی جاویدان را در تاریخ پدید آورد.

حماسه فاطمی شکوهمندترین حماسه الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک اعظم محمدی در جمع خبرنگاران افزود: حضرت فاطمه(س) با مجاهدات بی‌نظیر خود، مادر تمام حماسه‌های تاریخ تشیع شد و از کوثر حماسه فاطمی در طول تاریخ، حماسه‌هایی همچون حماسه حسنی، حماسه حسینی، حماسه زینبی تا حماسه خمینی، حماسه دفاع مقدس، حماسه زنان مسلمان، حماسه حزب‌الله لبنان و... جوشید.

وی عبور از گردنه‌های سخت و دشوار زمان و خنثی کردن توطئه‌های گوناگون دشمنان و ادای تکلیف الهی را نیازمند پیروی از الگوهای حماسه جاویدان دانست و تصریح کرد: در این مسیر پر فراز و نشیب، حماسه فاطمی الگویی جامع برای تحقق اهداف و آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهیدان والامقام و منویات مقام معظم رهبری و گذار از این مرحله حساس و سرنوشت ساز است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی بر لزوم خلق جلوه بی‌نظیر دیگر از این نوع حماسه، در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با مشارکت آحاد مردم در انتخابات آتی تاکید کرد و اظهار داشت: ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات پیش‌رو که نقطه عطف حماسه سیاسی در این سال است، درسی بزرگ به تمامی دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی خواهد داد.

محمدی با تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن ادامه داد: این برنامه‌ها از هفت اردیبهشت ماه آغاز و تا 13 اردیبهشت ماه در نقاط مختلف استان ادامه دارد.

وی گفت: عناوین روزهای هفته بزرگداشت مقام زن به ترتیب با عناوین شنبه هفتم اردیبهشت ‌ماه زن، حماسه‌ساز سیاست و اقتصاد، یکشنبه هشتم اردیبهشت ‌‌ماه زن، خلاقیت و نوآوری، دوشنبه 9 اردیبهشت ‌ماه زن، عفاف و مسئولیت اجتماعی، سه‌شنبه 10 اردیبهشت ‌ماه زن، تربیت و تحکیم بنیان خانواده، چهارشنبه 11 اردیبهشت ‌ماه زن، معنویت و سبک زندگی فاطمی، پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه زن، ایثار و ولایت‌پذیری و جمعه سیزدهم اردیبهشت زن، بصیرت و فرهنگ انتظار نامگذاری شده است. 

محمدی با اشاره به اینکه ستاد جشن کوثر در استان تشکیل و برنامه‌های این جشن تدوین شده است افزود: در ایام هفته زن جشن‌های سراسری میلاد کوثر با هدف گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه، معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی به زنان مسلمان، معرفی دستاوردهای زنان انقلابی، تبیین عفاف و حجاب فاطمی، تبیین جایگاه و نقش والای زنان، تجلیل از مادران نمونه و بهره‌گیری از توان فرهنگیان فرهیخته در 11 ناحیه و مرکز استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: جشن بزرگ میلاد کوثر در اراک نیز در روز 12 اردیبهشت ماه در مجتمع ستارگان برای عموم زنان برگزار خواهد شد.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری جشن‌های میلاد کوثر در شهرها و جشن کوثر در بین اقشار و پایگاه‌های مقاومت، تجلیل از مربیان زن بسیجی نمونه، برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای زنان در جهاد اقتصادی، برگزاری سومین عصر شعر ریحانه‌النبی در ساوه، گلباران قبور شهدای زن و سرکشی از خانواده‌های شهدای زن را از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن در استان عنوان کرد. 

محمدی اظهار داشت: در مجموع 11 عنوان برنامه کلی در تمامی رده‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87013/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول