اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

حضور گسترده مردم و گزینش اصلح معیار انتخابات سالم است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: معیار انتخابات آگاهانه و سالم، حضور گسترده مردم و گزینش فرد مطلوب و اصلح است.

حضور گسترده مردم و گزینش اصلح معیار انتخابات سالم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار علی استادحسینی عصر امروز در گردهمایی بصیرتی کارکنان و خانواده‌های سپاه شهرستان‏های شاهرود و میامی که در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صدر اسلام تا دوران دفاع مقدس و تبریک ولادت حضرت زهرا(س) گفت: امیدواریم فردای قیامت شرمنده ائمه اطهار و فاطمه(س) نباشیم و با عمل و رفتار نیک، پرونده اعمالمان مطلوب و خوب باشد.

وی با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: امروز همه جا سخن از حماسه است؛ کسانی که می‌خواهند خالق حماسه باشند، باید روح حماسی داشته باشند.

حفظ هوشیاری حماسه را خلق می‌کند

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه واژه حماسه به معنای شجاعت و دلاوری است، اظهار داشت: شجاعت، دلاوری، نشاط، زنده دلی و غیرت در وجود بسیج و سپاه بوده و هست و حماسه هشت سال دفاع مقدس از این دست است.

استادحسینی با اشاره به خلق حماسه‌های مختلف افزود: راهپیمایی 22 بهمن، 9 دی، 23 تیر و بسیاری از حضورها همه حماسه این ملت بزرگ و بی‌نظیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: شخصیت‌هایی که حماسه را خلق می کنند کسانی هستند که روحیه‌دلاوری، غیرت و حمیت دارند که این روحیه‌ها را بچه‌های سپاه و بسیج داشته و دارند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تاکید بر حفظ هوشیاری گفت: امسال باید با هوشیاری بیشتر تلاش کنیم که حماسه بیافرینیم و نگذاریم دشمنان این حماسه را تلخ کنند.

مشارکت گسترده مردم در انتخابات یک ضرورت است

استادحسینی افزود: نخستین چیزی که حماسه را خلق می‌کند، مشارکت گسترده مردم است که آقا فرمودند «مشارکت مردم در انقلاب یک مشارکت عظیمی باشد» که این خالق حماسه است و حضور مردم در صحنه باید گسترده باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات اینها تیری به قلب دشمنان است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به معیارها و اهداف انتخابات گفت: حضور گسترده مردم و گزینش مطلوب و اصلح ، معیار و اهداف انتخابات است که باید با جدیت دنبال شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/2249/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول