اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد حضرت زهرا(س)

جشن بزرگ زنان فاطمی در شهرکرد برگزار می‎شود

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) جشن بزرگ زنان فاطمی با حضور بانوان ادارات، ورزشکاران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان در شهرکرد برگزار می‌شود.

جشن بزرگ زنان فاطمی در شهرکرد برگزار می‎شود

جهانگیر خبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: سلامت اجتماعی از جمله مفاهیمی است که امروزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در بحث سلامت اجتماعی، انسان به تنهایی مطرح نیست، بلکه آنچه مورد نظر است پدیده‌هایی هستند که در اطراف او وجود دارند و بر مجموعه و سیستم او تأثیر می‌گذارند.

وی با اشاره به نقش زنان در سلامت جامعه، گفت: زنان، تضمین کننده سلامت خانواده هستند، آنها به‌طور معمول، مدیریت و برنامه‌ریزی سلامت خانواده را به عهده دارند.

خبازی با تأکید بر اینکه ورزش در بحث ارتقا شاخص سلامت خانواده به‌ویژه زنان بسیار مهم و ضروری است، گفت: ورزش بر سلامتی و زندگی اجتماعی و خانوادگی زنان تاثیرات زیادی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در ادامه از برگزاری 70 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) خبر داد و افزود: همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) جشن بزرگ زنان فاطمی با حضور بانوان ادارات، ورزشکاران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان در سالن تختی شهرکرد برگزار خواهد شد.

خبازی هدف از اجرای این برنامه‌ها را توجه به ورزش بانوان برشمرد و گفت: مسابقات پیاده‌روی و ادارات ویژه بانوان در سراسر استان، مسابقه والیبال کارمندان، فرهنگیان و کارگران، مسابقات طناب کشی، پرتاب توپ در حلقه بسکتبال و رقابت‌های شنا از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‎رود.

وی از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در این استان خبر داد و افزود: این مراسم روز جمعه 13 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 7:30 از محل مجموعه ورزشی انقلاب شهرکرد آغاز می‌شود.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول