اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی:

شاخص هزینه‏ها در استان زنجان بالاست

نماینده مردم ابهر و خرم‏دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاخص هزینه‏ها در استان زنجان بالاست، گفت: شاخص‏های رفاهی نیز در استان پایین است.

شاخص هزینه‏ها در استان زنجان بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا خان‌محمدی ظهر امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان در اتاق بازرگانی اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاعات دقیقی از صنایع کشور ندارد.

وی با اشاره به اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت با همه گستردگی خود در زمینه اطلاعات صنایع ضعیف بوده است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 6 هزار میلیارد تومان برای صنایع در نظر گرفته شده بود که فقط 613 میلیارد تومان آن اختصاص پیدا کرد.

نماینده مردم ابهر و خرم‏دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید جلسات نمایندگان مجلس با بخش خصوصی موثر باشد، اضافه کرد: رونق صادرات و واردات در گرو بسترسازی مناسب است.

وی با اشاره به اینکه شاخص‏های هزینه در استان زنجان بالاست، افزود: شاخص‏های رفاهی نیز در استان پایین است.

خان‌محمدی با بیان اینکه برای جذب سرمایه‏گذار خارجی در استان زنجان باید تلاش شود، ادامه داد: اگر سرمایه‏گذار داخلی توان اجرای طرح و سرمایه‏گذاری داشته باشد باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت معادن در کشور و استان زنجان گفت: طی دهه‏های گذشته معادن فقط پله‏های ارتقای برخی از افراد برای گرفتن پست شده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول