اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید نفت گچساران برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عصر امروز برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید نفت گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم تودیع و معارفه عصر امروز با حضور غلامرضا پاکدل، مدیر عامل سابق و محمد باورساد، مدیرعامل جدید بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، حمید بورد، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیران ارشد ستاد مناطق نفت‌خیز جنوب و فرمانده بسیج مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.

پاکدل: باورساد از نیروهای باتجربه نفت است

در این مراسم  غلامرضا پاکدل، مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضمن ارائه گزارشی از زحمات همکاران و کارکنان نفت در بخش‌های مختلف این شرکت اظهار کرد: مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نفت گچساران یکی از نیروهای باتجربه نفت بوده و در این مراسم از تمامی کارکنان شرکت نفت گچساران، مدیران و زیرمجموعه مدیران خواستار همکاری و تعاملی بیشتری نسبت به زمان مسئولیت من به عنوان مدیرعامل نفت گچساران هستم.

باورساد: پاکدل از بهترین مدیران نفتی کشور است

محمد باورساد، مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز در این مراسم اظهار کرد: از مدیر عامل مناطق نفت‌خیز جنوب که اجازه دادند دو سال پایانی خدمت خود را در منطقه‌ای که به نوعی به آن تعلق خاطر دارم، خدمت کنم، تشکر می‌کنم.

باورساد، مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را یکی از بهترین مدیران مجموعه نفت دانست و گفت: با قبول مسئولیت در شرکت نفت گچساران در پی تکمیل و ادامه موفقیت‌های پاکدل هستم و انتظار دارم مدیران و کارکنان این شرکت همانگونه که تاکنون متحد و منسجم بوده‌اند، این روند را نیز در همکاری با ما ادامه دهند.

به گزارش فارس، محمد باورساد، مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، دانش آموخته کارشناسی مهندسی شیمی گرایش بهره‌‌برداری بوده و 35 سال سابقه فعالیت در صنعت نفت دارد.

وی، پیش از این به مدت هفت سال به عنوان مجری طرح جامع بازرسی و تعمیرات خطوط لوله مناطق نفت‌خیز جنوب مشغول خدمت بود.

قائم مقام مجری طرح در معاونت طرح‌های نفت و گاز مهندسی و ساختمان، مدیر ساختمان طرح تزریق گاز آغاجاری و میدان مسجدسلیمان در شرکت متن، رئیس خدمات کارکنان آغاجاری و مدیر امور اداری و پشتیبانی بهداری و بهداشت آغاجاری از دیگر سوابق وی است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بوده که بهره‌برداری و راهبری عملیات تولید از چند میدان از جمله گچساران، بی‌بی ‌حکیمه، سیاه‌مکان، رگ‌سفید، پازنان، منصورآباد، نرگسی و کیلور کریم را برعهده دارد.

حوزه جغرافیایی این میدان‌‌ها در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر قرار دارد.

قرار گرفتن تلمبه‌خانه گوره و چند راهه بزرگ نفت خام صادراتی در حوزه عملیاتی این شرکت، گچساران را به یکی از مناطق پنجگانه مهم تولید و قطب صادرات نفت خام کشور تبدیل کرده است.

در مدت مسئولیت غلامرضا پاکدل، مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، موفقیت‌های قابل توجه و بی‌نظیری برای این مجموعه نفتی حاصل شد.

تحقق میزان تعهدات تولید نفت، بازتولید بسیاری قطعات تحریم‌شده و ساخت خارج کشور به دست متخصصان داخلی این شرکت، ساخت و تولید چاه‌پیما برای نخستین بار در خاورمیانه، راه‌اندازی فرودگاه نفت گچساران پس از سال‌ها و صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به لیگ دسته یک کشور از جمله این موفقیت‌ها است.

انتهای پیام/82014/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول