اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی برازجان خبر داد

درمان سرپایی 11 هزار نفر در بیمارستان تامین اجتماعی برازجان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی برازجان از درمان سرپایی 11 هزار نفر طی سال گذشته در بیمارستان تامین اجتماعی برازجان خبر داد.

درمان سرپایی 11 هزار نفر در بیمارستان تامین اجتماعی برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، زهرا نویدی‌فرد در بازدید مسئولان از بیمارستان تامین اجتماعی برازجان اظهار داشت: تامین اجتماعی خدمات متنوعی به مردم ارائه می‌دهد و در بخش درمان نیز شاهد بهترین خدمات توسط این مجموعه هستیم.

این مسئول افزود: بیمارستان تامین اجتماعی برازجان از تجهیزات و امکانات مناسبی برخوردار است و این امر موجبات رضایت خاطر مراجعان شده است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی برازجان با اشاره به فعالیت مستمر پرسنل این بیمارستان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون 160 پرسنل درمانی و متخصص در این بیمارستان مشغول به فعالیت هستند و خدمات درمانی متنوع و مطلوبی ارائه می‌دهند.

نویدی‌فرد از انجام ماهانه 600 زایمان طبیعی و عمل جراحی در این بیمارستان خبر داد و گفت: بر اساس آمار موجود ماهانه نزدیک به 400 زایمان طبیعی یا سزارین و 220 عمل جراحی در این بیمارستان صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در سال 91 نزدیک به 11 هزار نفر درمان سرپایی در این بیمارستان داشتیم که این خدمات نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

این مسئول از توسعه بخش آزمایشگاهی بیمارستان خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم که امکانات بخش آزمایشگاهی در این مجموعه را افزایش دهیم.

نویدی‌فرد اذعان داشت: وجود یک پزشک رادیولوژی مستمر در این مجموعه لازم و ضروری است که در حال پیگیری برای تحقق این مهم هستیم.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی برازجان گفت: این بیمارستان شامل بخش‌های مختلف زنان و زایمان، اطفال، آزمایشگاه رادیولوژی و درمانگاه تخصصی زنان و کودکان و زایشگاه است و امیدوار هستیم حجم و کیفیت خدمات ارائه شده موجبات رضایت خاطر مردم شود.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول