اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رامسر:

رامسر برای ورود گردشگران تابستان آماده می‌شود

شهردار رامسر گفت: رامسر برای ورود گردشگران تابستان آماده می‌شود.

رامسر برای ورود گردشگران تابستان آماده می‌شود

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، نصرت‌الله کوزه‌گر ظهر امروز در مراسم جشنی که به مناسبت سالروز ولادت فاطمه زهرا (س) و روز زن و تقارن این روز با سالروز تولد امام خمینی (ره) و روز جهانی کارگر با حضور کارمندان و کارگران شهرداری شهر رامسر به همراه خانواده‌هایشان در هتل خلج رامسر برگزار شد، بیان داشت: تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی پرسنل شهرداری رامسر بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی تاکید کرد: رامسر برای ورود گردشگران تابستان آماده می‌شود. 

شهردار رامسر عنوان کرد: زیبایی و پاکیزگی محیط در رامسر آنچنان مشهود است که همگان را وادار به تحسین می‌کند و این را مدیون خدمات پرسنل زحمتکش شهرداری رامسر هستیم.

وی با اشاره به هدف برگزاری این جشن و توجه ویژه به بهداشت روانی پرسنل اداری و خدماتی شهرداری اظهار داشت: گردشگران زیادی هرساله از اقصی نقاط جهان به این شهر نمونه گردشگری مسافرت کرده و در این جا سکنی می‌گزینند که اولا به دلیل زیبایی خدادادی این منطقه و دوم دوام پاکیزگی شهر که پرسنل شهرداری زحمت آن را بر دوش می‌کشند است.

کوزه‌گر با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که گفته اند:«ارزش کارگر آنقدر والاست که پیغمبر دست او را بوسید » خاطرنشان کرد: بخش مهمی از جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم به دست پاک و زحمتکش کارگران ساخته می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: قسمتی از سختی کار کارگران شهرداری را خانواده‌هایشان به دوش کشیده و با ایجاد امنیت در منزل و تحمل مشکلات زندگی از همسران و یا فرزندان خود که در این نهاد به فعالیت مشغولند حمایت می‌کنند.

به گزارش فارس، به مناسبت روز زن از 25 نفر از کارمندان خانم شهرداری رامسر و همچنین از 11 نفر از کارگران نمونه و کارمندان تازه بازنشسته شده این نهاد قدردانی و هدایایی نیز داده شد.

انتهای پیام/‌86024/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول