اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عنبرآباد:

اعتبارات شهرداری عنبرآباد جوابگوی کار عمرانی نیست

شهردار عنبرآباد گفت: مجموع اعتبار شهرداری در سال 20 میلیارد ریال است که جوابگوی فضاسازی شهری و کار عمرانی در شهر نبوده و از نظر عمرانی به دلیل مشکلات مالی با مشکل مواجه می‌شویم.

اعتبارات شهرداری عنبرآباد جوابگوی کار عمرانی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، محمد بیدشکی بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با فرماندار این شهرستان اظهار داشت: وضعیت فضای سبز شهر عنبرآباد بسیار مناسب است و نسبت به سال‌های گذشته اقدامات مؤثری در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه پارک‌های شهر نیز از وضعیت نابسامان درآمدند، افزود: اکنون مردم از پارک‌های این شهر به ویژه پارک کوه‌فجر استفاده مناسب می‌کنند.

بیدشکی گفت: در شهر عنبرآباد با تراکم شهری بسیار پایین وضعیت درآمد مالی آن متناسب با جمعیت و ساکنان آن نیست و مجموع اعتبار شهرداری در سال 20 میلیارد ریال است که جوابگوی فضاسازی شهری و کار عمرانی در شهر نبوده و از نظر عمرانی به دلیل مشکلات مالی با مشکل مواجه می‌شویم.

شهردار عنبرآباد بیان داشت: مردم عنبرآباد همکاری خوبی با شهرداری در همه زمینه‌ها داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مهدی صباحی شهردار دوساری نیز گفت: فرمانداری عنبرآباد توجه ویژه‌ای در اختصاص اعتبارات به شهرداری‌های این شهرستان داشته تا بتوانند در زیرساخت‌های شهری اقدامات مؤثری را انجام دهند.

وی افزود: آبشار مصنوعی بندر دوساری آماده بهره‌برداری است که به زودی با حضور مسئولان استان و شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

سعیدی شهردار شهر مردهک نیز گفت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که شهرداران در آن موفق بودند، پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان شهرداری بوده که تاکنون تعویق در پرداخت آنها نداشتند.

وی افزود: تاکنون 70 درصد از معابر شهر مردهک آسفالت شده است که 30 درصد از معابر آن نیاز به زیرسازی و آسفالت دارد و در حال زیرسازی است.

انتهای پیام/80005/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول