اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان قزوین:

استفاده از هر کالای خارجی به بیکاری یک کارگر می‌انجامد

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان قزوین گفت: استفاده از هر کالای خارجی با بیکاری یک نفر کارگر برابر است.

استفاده از هر کالای خارجی به بیکاری یک کارگر می‌انجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد اسماعیل طاهرخانی در همایش یاس آسمانی که امروز به مناسبت روز مادر و هفته زن در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصای» نام گرفته است و این اهمیت موضوع را می‌رساند.

وی افزود: تبلور و ظهور حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه سال جاری رخ خواهد داد.

این مسئول با اشاره به اینکه حماسه سیاسی دو جنبه دارد، اضافه کرد: یکی از جنبه‌های حماسه سیاسی حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است که می‌توانیم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان بزنیم و موجبات تقویت بنیه دفاعی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه را فراهم کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان قزوین ادامه داد: جنبه دیگر بحث انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری است.

طاهرخانی با اشاره به معیارهای انتخاب فرد اصلح عنوان کرد: توجه به معیارهایی که برای انتخاب فرد اصلح برای سمت ریاست جمهوری از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده می‌تواند در انتخاب ما تأثیرگذار باشد و این انتخاب را برای ما آسان‌تر کند.

وی افزود: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب رئیس جمهور آینده این کشور باید به فکر دنیای مردم، معیشت، دین و فرهنگ آنان باشد و ضمن اینکه امتیازات رئیس جمهور قبلی را دارد از نقاط ضعف او به دور باشد.

این مسئول اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در ادامه سخنان خود می‌فرمایند رئیس جمهور باید پایبند به انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و منافع ملی بوده و به اداره کشور با عقل جمعی و تدبیر معتقد باشد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان قزوین ادامه داد: در قسمتی دیگر از سخنان ایشان آمده که رئیس جمهور آینده این کشور باید روحیه مقاوم داشته و از تدبیر برخوردار باشد. روزمره فکر نکردن در مسائل اقتصادی، توجه به اقتصاد مقاومتی، تکیه بر نظرات کارشناسی، تهذیب اخلاقی و نپرداختن به حاشیه‌ها از دیگر خصوصیات رئیس جمهور مطلوب است.

طاهرخانی با اشاره به فرمایشات رهبر در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: استفاده از تولیدات داخلی یکی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی است که بانوان در این زمینه می توانند نقش مهم و اساسی ایفا کنند.

وی عنوان کرد: استفاده از هر کالای خارجی با بیکاری یک نفر کارگر برابر است و شما کارمندان خواهر به عنوان فرهیختگان این جامعه و کسانی که می‌توانید نقش کلیدی در این جامعه داشته باشید، می‌توانید با ارائه راهکار و برگزاری جلسات متعدد این موضوعات را برای افراد زیرمجموعه خود تبیین کنید.

انتهای پیام/77010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول