اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رویگری:

چه قدر اصفهان زیباست / کاش زاینده‌رود همیشه پرآب باشد

بازیگر سینما و تلویزیون ایران گفت: من هر وقت به اصفهان می‌آیم و در خیابان‌های آن قدم می‌زنم، پیش خودم می‌گویم که چه قدر اصفهان زیباست، کاش زاینده‌رود همیشه پرآب باشد.

چه قدر اصفهان زیباست / کاش زاینده‌رود همیشه پرآب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان رضا رویگری با اشاره به سفرهای خودش به اصفهان و خاطراتش از این شهر اظهار داشت: من چند روز پیش که از شیراز و منزل پدر و مادر همسرم به سمت تهران می‌آمدم، چند روزی اصفهان بودیم و یادم می‌آید روزی اصفهان بودیم که قرار بود آب در زاینده‌رود جریان پیدا کند و همه مردم منتظرم جاری شدن آب در رودخانه بودند و همه شلوغ بود، به نظر من اصفهان بدون زاینده‌رود خیلی چیزها کم دارد و کاش آب در زاینده‌رود همیشه جریان داشته باشد.

وی ادامه داد: راستش را بخواهید وقتی از کنار زاینده‌رود خشک می‌گذشتم، دلم می‌گرفت و پیش خودم می‌گفتم چرا باید این زاینده‌رود خشک باشد و امیدوارم که کاری کنند که آب درون زاینده‌رود جاری باشد، چون هم من و هم مردم خیلی آب زاینده‌رود را دوست داریم.

این بازیگر سینما و تلویزیون ایران که به نظر می‌رسد علاقه خاصی به خیابان‌های شهر اصفهان دارد، در این زمینه هم گفت: راستی چه قدر شهر شما خیابان‌های زیبایی دارد؛ پر از درخت و گل و از نظر سبزینگی نسبت به شهرهای دیگر ایران معروف زیباست، آخر اصفهان در تمام دنیا معروف است و شهری بسیار زیباست که در سطح دنیا مشهور است، پس دیگر ما چه می‌توانیم در مورد زیبایی‌های آن بگوییم.

وی در مورد خاطراتش از اصفهان نیز بیان داشت: یادم می‌آید در فیلم کانی‌مانگا که سال 1366 ساخته شد نزدیک به دو ماه در هتل عباسی بودیم، بیش از 120 مرد بودیم که روزها در فولاد مبارکه و کوه‌های اطراف اصفهان فیلم‌برداری می‌کردیم و شب‌ها باز می‌گشتیم و وقتی به هتل باز می‌گشتیم با استقبال بسیار خوب مردم مواجه می‌شدیم، من خاطرات بسیار خوبی از آن دوران دارم و در سفرهای مختلفی که به اصفهان آمدم، خاطرات بسیار خوبی از مردم اصفهان داشته‌ام.

رویگری اضافه می‌کند: اگر بخواهم بگویم در چند ماه گذشته، چندین بار به اصفهان آمده‌ام چون هر زمان بتوانم به اصفهان می‌آیم و همیشه زمانی که برای دیدن پدر و مادر همسرم به شیراز می‌روم، به اصفهان هم سر می‌زنم، البته من همه جای ایران را دوست دارم و هر زمان که طبیعت ایران را می‌بینم ذوق می‌کنم، شهر اصفهان که جای خود دارد.

انتهای پیام/2301/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول