اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز طی مراسمی

کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 25 کارگر نمونه چهارمحال و بختیاری امروز طی مراسمی در شهرکرد تجلیل شدند.

کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در همایش گرامیداشت هفته کارگر در این استان اظهار کرد: کارگر و کارفرما در اسلام از جایگاه بسیار والایی برخوردار است.

یزدان جلالی با اشاره جایگاه کار، تلاش و کوشش در فرهنگ اسلامی، گفت: کار در فرهنگ دینی از جایگاه والایی برخوردار است اهمیت این جایگاه از تعداد فراوان احادیث و روایات پیرامون کار و کارگر به خوبی روشن است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه امروز ایران به جایگاهی دست یافته است که تهاجم نظامی و فرهنگی دشمن در متوقف کردن مسیر پیشرفت و توسعه آن راه به جایی ندارد.

جلالی ادامه داد: دشمن که نتوانست از طریق نظامی و فرهنگی کشور را از پای درآورد، امروز تهاجم اقتصادی را در پیش گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر تهاجم اقتصادی نمود واقعی و عینی تحریم‌های غرب علیه ایران است.

وی با اشاره به اینکه انسان‌ با کار کردن ساخته می‎شوند، افزود: اگر جامعه‌ای پر کار و تلاشگر داشته باشیم می‌توانیم در برابر بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی در جامعه ایستادگی کنیم.

جلالی افزود: اگر جامعه و کشوری بخواهد استقلال، استمرار و حیات داشته باشد باید نسبت به اهمیت مباحث اقتصادی آگاه باشد، چراکه اقتصاد نقش مهمی در پیشرفت و پیشبرد اهداف کشور دارد.

در پایان همایش گرامیداشت هفته کارگر 25 کارگر نمونه استان امروز با حضور فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی امنیتی چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری و مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول