اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال سپاهان:

استقلال امتیاز از دست می‌دهد/ هنوز هم به لیگ امیدواریم

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: من گمان می‌کنم استقلال در دو بازی آینده خودش امتیاز می‌دهد و ما هنوز هم به فتح لیگ برتر امیدواریم.

استقلال امتیاز از دست می‌دهد/ هنوز هم به لیگ امیدواریم

محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: گمان می‌کنم حق تیم ما بود که از گروه خودش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بالا بیاید اما در بازی رفت با تیم الغرافه یک باخت بد برابر این تیم دادیم که در نهایت منجر به حذف سپاهان از آسیا شد.

وی تصریح کرد: در صورتی‌که به بازی‌های سپاهان در لیگ توجه کرده باشید در یک ماه حدود 8 بازی انجام دادیم که فشار بسیار زیادی را روی تیم ما آورد و نتایج اخیر تیممان چیزی از ارزش‌های سپاهان کم نکرد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: اگر سازمان لیگ برنامه‌ریزی بهتری می‌کرد می‌توانستیم در آسیا نتایج بهتری کسب کنیم اما به هر حال این نتایج خواست خدا بود و امیدوارم در سال‌های آینده جبران کنیم.

وی در ادامه به بازی شب گذشته تیمش برابر الغرافه اشاره کرد و افزود: تنها به سه امتیاز فکر می‌کردیم و توانستیم بازی بسیار خوبی را برابر این تیم به نمایش بگذاریم و باید بگویم گلی هم که من در دیدار برابر این تیم زدم به هیچ عنوان آفساید نبود چراکه از پشت مدافع حریف حرکت کرده و ضربه‌ام را زدم.

احمدی با بیان اینکه فولاد خوزستان و داماش تیم‌های خوبی هستند، گفت: در رقابت‌های لیگ هنوز هم امیدواریم چراکه فکر می‌کنم استقلال در دو بازی آینده خودش امتیاز از دست می‌دهد.

وی در ادامه به فینال جام حذفی اشاره کرد و افزود: این جام به دلیل اینکه یک تک بازی است یک دیدار خاص محسوب می‌شود و امیدوارم در آن بازی پیروز شده و بتوانیم حداقل یک جام را به هوادارانمان هدیه کنیم.

انتهای پیام/63020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول