اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح پیشرو

جایزه ملی بهره‌وری به بندر امیرآباد مازندران رسید

جایزه ملی بهره‌وری 1404 در سطح پیشرو به بندر امیرآباد مازندران رسید.

جایزه ملی بهره‌وری به بندر امیرآباد مازندران رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از بندر امیرآباد مازندران، در چهارمین دوره همایش جایزه ملی بهره‌وری 1404 که با حضور پژویان رئیس شورای رقابت، فعالان اقتصادی و مدیران موسسات دولتی و بخش خصوصی کشور برگزار شد، لوح تندیس طلایی با عنوان سازمان پیشرو در چشم‌انداز به منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد اهدا شد.

در این مراسم از خدمات سید علی نعیمی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد به عنوان مدیر نمونه کشوری تقدیر شد.

بندر امیرآباد توانست با کسب رتبه‌های برتر در فرآیندهای ارزیابی کیفیت و همچنین الزام به رعایت استانداردهای تعریف شده در زمینه‌های تخصصی فعالیت‌های خود، موفق به کسب مقام پیشرو در بین سازمان‌ها، موسسات دولتی و بخش خصوصی شرکت‌کننده در جایزه ملی بهره‌وری 1404 شد.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در این زمینه گفت: معیارهای ارزیابی جایزه بهره‌وری 1404 در چهارمین دوره، در دو حوزه اقتصاد مقاومتی و بهره‌وری بوده که بندر امیرآباد در هر یک از این حوزه‌ها به ویژه چهار شاخص عمومی بهره‌وری نیروی کار، بهره‌وری سرمایه، بهره‌وری کل عوامل تولید و سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی متناسب با اهداف برنامه پنجم توسعه مورد سنجش قرار گرفته است.

سید علی نعیمی افزود: این بندر در نهایت توانست با دریافت امتیاز برتر، جایزه ملی بهره‌وری سطح پیشرو را کسب کند.

انتهای پیام/2296/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول