اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان:

بومی‌سازی رشته‌های فنی و حرفه‌ای موجب توسعه ملی می‌شود

معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه میناب گفت: بومی سازی رشته‌های فنی و حرفه ای موجب افزایش راندمان رشته‌ها و توسعه ملی می‌شود.

بومی‌سازی رشته‌های فنی و حرفه‌ای موجب توسعه ملی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، عباس خدادادزاده صبح امروز طی سخنانی در همایش تبیین جایگاه رشته‌های فنی و حرفه ای در تحولات منطقه ای با تشریح هدف از نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری از حماسه اقتصادی به عنوان یک نقشه راه نام برد و گفت: در این نقشه که رهبر معظم انقلاب آن را هوشیارانه ترسیم کرده کارگران و فنی کاران بیشترین نقش را ایفا می‌کنند.

وی همچنین به توطئه‌های مختلف دشمنان و معاندان نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه به انحراف کشیدن خیزش و بیداری اسلامی از نقشه‌های شوم استکبار است، افزود: دشمنان از طریق نشان دادن نسخه‌های بدلی با ظاهر اسلامی و با مرجعیت‌های نامطمئن به دنبال عملیاتی کردن طرح اسلام هراسی و انحراف در موج بیداری اسلامی در منطقه هستند.

خدادادزاده در ادامه ارتقا فنی و حرفه ای و کار ودانش با هدف توسعه و ارتقاء کشور را از موضوعات اصلی در سیاست‌های کلی نظام آموزشی کشور عنوان کرد و گفت: یکی از راه‌های تحقق واقعی شعار سال، اهمیت دادن به فنی و حرفه ای و کار و دانش در تمام مقاطع تحصیلی است.

فرماندار ویژه میناب همچنین تشکیل نهضت فنی و حرفه ای از طریق ظهور وبروز تولید به دست توانمند دانش آموزان و دانشجویان کشور را ضروری دانست و با بیان اینکه توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای بر اساس سیاست‌های آموزشی باعث رشد اشتغال جوانان و توسعه و رشد کشور می‌شود، افزود: بومی سازی رشته‌های فنی و حرفه‌ای، راندمان رشته‌ها را افزایش می‌دهد و موجب توسعه ملی می‌شود.

همایش تبیین جایگاه رشته‌های فنی و حرفه ای در تحولات منطقه‌ای با حضور 200 نفر از دانش‌آموزان و داشجویان فنی در دانشکده فنی آیت الله خامنه ای برگزار شد.

انتهای پیام/88004/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول