اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی واحد اردبیل خبر داد

آغاز پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای ناپیوسته ترمی در اردبیل

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی واحد اردبیل گفت: پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی نظام آموزش مهارتی سال 92 آغاز شد.

آغاز پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای ناپیوسته ترمی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالعزیز ابراهیم‌زاده عصر امروز در جمع مسئولان این دانشگاه در واحد اردبیل اظهار داشت: این ثبت‌نام تا روز شنبه 14 اردیبهشت ماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای ناپیوسته ترمی ثبت‌نام کرده و با پذیرفته شدن در این دانشگاه به تحصیل خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان اردبیل در 47 رشته، 70 کد رشته محل و در 14 مرکز آموزشی استان با ظرفیت بیش از 5 هزار و 45 نفر انجام می‌شود.

ابراهیم‌زاده خاطر نشان کرد: از کل ظرفیت موجود 3 هزار و پنج نفر مرد و 2 هزار و 40 نفر زن است که به نظر می‌رسد پذیرش دانشجویان جدید قابلیت‌های دانشگاه را در سرویس‌دهی مناسب ارتقا ببخشد.

این مسئول اضافه کرد: از این تعداد 3 هزار و 340 ظرفیت اختصاص به سهمیه شاغل و 2 هزار و 850 نفر ظرفیت مختص سهمیه آزاد است.

وی بیان کرد: متقاضیان باید تا مهلت تعیین شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ترمی نظام آموزشی مهارتی سال 92 اقدام کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد اردبیل یادآور شد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این دوره‌ها به صورت اینترنتی می‌باشد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 106 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

ابراهیم‌زاده در ادامه سخنان خود گفت: ما در دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی سعی می‌کنیم در 19 مرکز و چهار شهرستان به دانشجویان ارایه خدمات کنیم به طوریکه ما از 19 مرکزی که داریم پنج مورد مربوط به بخش خصوصی، شش مورد مربوط به بخش عمومی و مابقی نیز دولتی است.

وی با اعلام اینکه 7 هزار و 500 دانشجو در مراکز علمی ـ کاربردی تحصیل می‌کنند، افزود: 65 درصد این دانشجویان را آقایان و 35 درصد را بانوان تشکیل می‌دهند.

ابراهیم‌زاده در پایان تصریح کرد: در مقطع کاردانی 78 درصد دانشجویان و در مقطع کارشناسی نیز 22 درصد دانشجویان مشغول تحصیل بوده و از خدمات این مرکز استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/62002/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول