اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج امام علی(ع) شهرستان جم:

دشمنان انقلاب نگران از حضور حماسی مردم در انتخابات هستند

فرمانده بسیج امام علی(ع) شهرستان جم گفت: دشمنان انقلاب نگران از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین دیگر صحنه‌های حساس انقلاب هستند.

دشمنان انقلاب نگران از حضور حماسی مردم در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، اصغر ربیعی‌مطلق در جمع بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: نقش بسیجیان در موفقیت‌های نظام اسلامی بی‌نظیر بوده است.

فرمانده بسیج علی‌ابن‌ابیطالب (ع) جم با اشاره به نامگذاری امسال افزود: مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی بالا و به‌صورت کارشناسی شده و همچنین با تدبیر نسبت به نامگذاری سال‌ها اقدام می‌کنند.

ربیعی‌مطلق خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری سال‌ها، طی چند سال اخیر بسیاری از توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب در آن سال شکست خورده است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری برای بیان عیب‌ها و مشکلات در جامعه از نقطه مقابل آنها استفاده می‌کنند و آن نقطه مثبتی را که توجه به آن می‌تواند عیب‌ها را برطرف کند نام سال قرار می‌دهند.

ربیعی‌مطلق افزود: وقتی در جامعه بی‌انضباطی اجتماعی دیده شد، ایشان روی انضباط اجتماعی تاکید داشتند و یا وقتی خواستند با تنبلی و کم‌کاری مقابله کنند همت مضاعف و کار مضاعف را برگزیدند و همچنین وقتی قصد تقویت اعتماد به نفس و خلاقیت را دارند صحبت از نوآوری و شکوفایی داشتند.

وی تصریح کرد: پیام‌های ارزشمند و پرمحتوای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)گذشته از برجسته‌سازی مشکلات در جامعه، برای دیدن و حل بهتر آنها راه و مسیر آینده را نیز نشان می‌دهد.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر کشور ما با ورود به دهه چهارم از انقلاب اسلامی در یکی از حساس‌ترین دوره‌های تاریخی خود قرار دارد و این نامگذاری از سوی رهبر معظم انقلاب قطعاً با درایت، هوشمندی و هدفمندی و درک کامل از واقعیت‌های پیش روی انقلاب و کشور بیان شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب با توجه به مشکلات اقتصادی به‌وجود آمده تلاش دارند با جریانات و افکار تفرقه‌آمیز، مردم را نسبت به شرکت در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری دلسرد سازند و جامعه را دچار شک و تردید کنند گفت: قطعاً ملت بزرگ ایران بار دیگر همچون همیشه حماسه خواهند آفرید.

فرمانده بسیج امام علی(ع) شهرستان جم خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب نگران از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین دیگر صحنه‌های حساس انقلاب هستند و به حمد و قوه الهی امسال هم مثل انتخابات سال 1388 حضور پرشور و 40 میلیونی ملت بزرگ ایران را مشاهده خواهیم کرد و مسلماً مثل همیشه باعث یأس و ناامیدی بیشتر این دشمنان قسم خورده خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: وظیفه بسیجیان هم در این برهه حساس، حضور حماسی و خلق حماسه‌ای سیاسی و اقتصادی همچون خلق حماسه‌های انقلاب و دفاع مقدس است و همچنین در کنار آن، نیازمند حضور جهادی و حماسی مردم و مسئولین، نگاه امیدوارانه، روحیه ایثار، جانفشانی و ازخودگذشتگی همراه با برنامه‌ریزی و سازماندهی مناسب است.

انتهای پیام/2452/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول