اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک:

تکریم مقام معلم باید به اعتقاد اجتماعی تبدیل شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت:ارج نهادن و تکریم معلمان باید به باور درونی و اعتقاد اجتماعی تبدیل شود.

تکریم مقام معلم باید به اعتقاد اجتماعی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد نوروزی امروز در جمع فرهنگیان اظهار داشت: خدای مهربان نخستین معلم انسان‌ها بوده و پیامبر اسلام (ص) نیز معلم مبعوث شده است.

وی افزود: در خصوص مقام معلم امام علی (ع) فرموده است: «اگر کسی به من چیزی بیاموزد مرا بنده خود کرده است» که این بیانگر جایگاه والای معلمان در جامعه اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: احترام و ارج‌ نهادن به مقام معلم باید در جامعه و به ویژه در بین جوانان نهادینه شود چراکه هر قدر به معلم احترام گذاشته شود به منزله احترام به علم و دانش است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به تحولات بزرگ علمی انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: در 10 سال اخیر ایران اسلامی از لحاظ علمی 70 برابر رشد داشته است که حاصل زحمات معلمان، اساتید و استعدادهای نوجوانان و جوانان این مرز و بوم بوده است.

نوروزی تصریح کرد: ایران اسلامی با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که دارد به فرمایش مقام معظم رهبری در سند چشم‌انداز 20 ساله به عنوان قدرت همه‌جانبه، در تمام عرصه‌ها حرف نخست را می‌زند.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود 4 هزار و 900 معلم شهید، 36 هزار دانش‌آموز و هزاران دانشجوی شهید باید زمینه را برای ظهور امام‌ زمان (عج) فراهم آوریم و پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحبش بسپاریم.

نوروزی یادآور شد: به فرمایش مقام معظم رهبری معلمی شغلش هدایت و رهبری جامعه است که باید معلمان و اساتید دانشگاه به این فرمایش مقام معظم رهبری توجه کرده و در پیشبرد اهداف خود به کار گیرند.

گفتنی است، در این همایش گروه موسیقی بیکران به اجرای زنده موسیقی سنتی پرداخت و علاوه بر اهدای گل به معلمان و اساتید با اهدای لوح و هدایایی از معلمان و اساتید نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/77006/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول