اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس:

کمبود امکانات ورزشی مانع جذب جوانان نشود

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان مراقب باشند تا کمبود امکانات و اعتبارات ورزشی موجب رویگردانی جوانان از ورزش نشود.

کمبود امکانات ورزشی مانع جذب جوانان نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، امیرعباس سلطانی ظهر امروز در حضور مسئولان تربیت بدنی و هیئت‌های ورزشی استان اظهار کرد: بروجن همیشه قلب تپنده ورزش استان بوده است اما بین شرایط فعلی تا جایگاه واقعی آن فاصله بسیاری وجود دارد.

وی با اشاره به تحریم‌ها و نبود اعتبارات و بودجه‌های ورزشی افزود: تحریم‌ها، نبود اعتبارات لازم و کمبود بودجه عمرانی برای تکمیل زیرساخت‌های ورزشی شهرستان از جمله مواردی بوده که رشد و پیشرفت ورزش را با مشکل روبه‌رو کرده است.

سلطانی ادامه داد: این در حالی است که ورزشکاران و جوانان شهرستان نباید نسبت به شرایط دلسرد شوند و ورزش را نادیده بگیرند بلکه باید با پشتکار و همت بالا موجبات افتخار این شهرستان را فراهم کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمبود بودجه تنها مختص به شهرستان بروجن نیست و سایر شهرستان‌های کشور را با مشکل مواجه کرده ولی ورزشکاران باید مانند قبل به ورزش اهمیت بدهند تا شهرستان بتواند جایگاه ورزش پهلوانی و قهرمانی را در سطح جهانی، ملی و استانی پیدا کند.

سلطانی از تامین اعتبار برای پرداخت بدهی‌های بخش ورزش این شهرستان خبر داد و افزود: تلاش خود را می‌کنیم تا اعتبار لازم برای رفع این میزان بدهی را به زودی تامین کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان بروجن دارای ظرفیت‌های ورزشی بالایی است، تصریح کرد: این شهرستان از وجود نخبگان ورزشی توانمندی برخوردار بوده؛ این در حالی است که امکانات تخصیصی شایسته این ورزشکاران نیست.

سلطانی خاطرنشان کرد: بروجن یک قطب ورزشی به شمار می‎رود و نام‎آوران بسیاری از این شهرستان در عرصه‌های مختلف جهانی و آسیایی برای استان و کشور افتخار آفریده‌اند.

به گزارش فارس، در این جلسه مسئولان هیئت‌های ورزشی مشکلات و کمبودهای خود را مطرح کردند که مهم‌ترین معضلات آن‌ها نبود بودجه و اعتبار و نداشتن زمین، سالن و وسایل مناسب برای تمرین ورزشکاران این شهرستان بود.

انتهای پیام/68004/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول