اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

روند پروژه‌های شهر صدرا پیشرفت ندارد

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز با ابراز نارضایتی از روند اجرای پروژه‌ها در شهر صدرا گفت: روند فعلی پروژه‌های شهر صدرا باید تسریع یابد.

روند پروژه‌های شهر صدرا پیشرفت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، جواد زرین‌کلاه در نشستی که با حضور دو تن از نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان، با موضوع بررسی و حل مشکلات شهر صدرا برگزار شد، برطرف کردن کمبود فضای آموزشی، ارائه خدمات آب، فاضلاب، برق، گاز و آرامستان را از مهم‌ترین موضوعات پیش روی شهر صدرا عنوان کرد و اظهار داشت: درعین حال پیش رو بودن شرایط انتخابات نباید از نیازهای شهروندان در شهرستان شیراز از جمله شهر صدرا غافل شویم.

فرماندار شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: در جلسات متعدد شورای مسکن شهرستان شیراز و استان فارس مقرر شد تا شرکت عمران صدرا هشت مدرسه را تا پایان شهریور ماه امسال آماده و تحویل آموزش و پرورش دهد تا با توجه با افتتاح پروژه‌های مختلف مسکن مهر و اسکان تعداد بسیاری از شهروندان در این شهر در ابتدای سال جدید تحصیلی با مشکل فضای آموزشی روبه‌رو نشویم.

این مسئول ضمن ابراز نارضایتی از روند اجرای این پروژه‌ها توسط سازمان عمران صدرا اضافه کرد: با توجه به گزارش پیشرفت این پروژه‌ها باید با تسریع در روند فعلی شرکت عمران شهر جدید صدرا به سمتی برنامه‌ریزی کرد تا شهریور ماه سال جاری این تعداد مدرسه آماده بهره‌برداری شود.

وی افزود: در شورای مسکن این استان 24 مدرسه برای شهر صدرا نیازسنجی شده که از این تعداد 14 مدرسه مراحل مطالعاتی و نقشه آنها انجام شده و هشت مدرسه نیز قرار است توسط عمران صدرا ساخته شود.

رئیس شورای مسکن شهرستان شیراز گفت: شرکت عمران شهر صدرا موظف است ظرف مدت یک هفته برنامه‌های زمان‌بندی خود پیرامون روند احداث این مدارس و گزارش پیشرفت آنها را ارائه دهد.

در ادامه این جلسه نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد شرکت عمران صدرا بیان کرد: این شرکت چند ماه قبل تعهداتی را در مورد احداث تعدادی مدرسه در این شهر پذیرفته، اما در حال حاضر نه تنها شاهد پیشرفت کار نیستیم بلکه برخی مدیران این شرکت نسبت به روند تصمیم‌گیری و اجرای این پروژه‌ها بی‌اطلاع هستند.

جعفر قادری خاطرنشان کرد: شرکت عمران صدرا تعهداتی را پذیرفته است و اعتبارات مشخصی نیز در دسترس دارد و نباید با مشکلات ویژه‌ای روبه‌رو باشند.

دیگر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه خواستار هماهنگی بیشتر مسئولان شرکت عمران صدرا با دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان در این شهر شد و گفت: در زمینه طراحی‌های شهری در این شهر به نظر می‌رسد لازم است تا جلسات مشترکی با حضور مدیران شهرداری، سازمان عمران صدرا و مشاوران طرح بازنگری این شهر برگزار شود تا مراکز خدماتی به درستی و بدون از دست رفتن منابع جانمایی شوند.

حسین ذوالانوار همچنین پیشنهاداتی را برای ارائه خدمات مختلف در حوزه برق، آب و فاضلاب ارائه کرد و افزود: برای حل مسائل، برنامه‌ریزی و رفع موانع باید در فاصله‌های زمانی کوتاه‌مدت توسط دستگاه‌ها گزارش‌های لازم ارائه شود تا روند اجرای پروژه‌ها با مشکل روبه‌رو نشود.

در این جلسه علاوه بر اتخاذ تصمیمات لازم به منظور تسریع در آماده‌سازی مدارس، در زمینه اجرای عملیات فاضلاب، آرامستان و دیگر مشکلات شهر صدرا تصمیمات لازم گرفته شد.

انتهای پیام/‌2448/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول