اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه خبر داد

واگذاری مدیریت روستاهای زلزله‌زده باغان و بن بید به فرمانداری گناوه

فرماندار گناوه گفت: به دستور استاندار بوشهر مسئولیت باغان و بن بید به شهرستان گناوه سپرده شد و ما بلافاصله در منطقه حضور پیدا کردیم.

واگذاری مدیریت روستاهای زلزله‌زده باغان و بن بید به فرمانداری گناوه

غلامعلی حبیبی منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: با دستور نماینده عالی دولت در استان بوشهر و معاون عمرانی استاندار مناطق زلزله‌زده تقسیم‌بندی شد و چند روستا و منطقه‌ را به فرمانداری‌های شهرستان‌ها واگذار کردند.

وی گفت: به دستور استاندار بوشهر مسئولیت باغان و بن بید به شهرستان گناوه سپرده شد و ما بلافاصله در منطقه حضور پیدا کردیم و شورا، دهیار و مردم این منطقه همکاری و هماهنگی خوبی داشتند.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه مدیریت بحران در باغان بر عهده فرمانداری گناوه بود، خاطرنشان کرد: ادارات راه و شهرسازی، هلال احمر، شهرداری، بسیج و سپاه، بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، برق، آبفای، شهری و روستایی با تمام امکانات و تجهیزات در این روستاها مستقر شدند.

وی بیان داشت: از نخستین ساعات حضور ما در منطقه به دستور استاندار یک ثانیه هم ستاد را ترک نکرده‌ایم و در کنار مدیران شهرستان گناوه مشغول به خدمات‌رسانی به مردم این منطقه بوده‌ایم.

حبیبی منش افزود: کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده بسیار زیاد بوده که با عدالت در پنج مرحله بین تمام خانواده‌ها توزیع شد.

وی ادامه داد: ما اقلام کمکی را با همکاری شورا به روستاهای همجوار بردیم و بین مردم روستا خانه به خانه شخصا حضور یافته و تقسیم کردیم.

مولایی یکی از روستائیان باغان گفت: من از تلاش، حضور و مدیریت استاندار بوشهر و فرماندار گناوه و مجموعه شهرستان گناوه تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: همانطور که استاندار خانه به خانه سرکشی می‌کرد، فرماندار گناوه نیز چندین مرتبه به تمام خانه‌های ما سرکشی کرده و با مردم گفت‌وگو می‌کرد و این یعنی مدیر مردمی.

احمدی از دیگر ساکنان روستای باغان نیز گفت: فرماندار گناوه سنگ تمام گذاشت و با تلاش‌هایی که ایشان داشت، باور کنید ما زلزله را فراموش کردیم.

وی افزود: فرماندار با بچه‌ها، با میانسالان و با بزرگسالان روی زمین می‌نشست و به حرف‌های مردم گوش می‌داد.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول