اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

قرآن‌محوری اولویت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش بم گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راهی است که قرآن‌محوری و پژوهش‌محوری را در اولویت قرار داده و به تأیید مقام معظم رهبری رسیده است.

قرآن‌محوری اولویت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم،‌ حسین زین‌الصالحین در مراسم تجلیل از معلمان این شهرستان با گرامیداشت ایام شهادت استاد مطهری گفت: نقش و جایگاه این فیلسوف اندیشمند و خدمات ارزنده وی به اسلام بسیار زیاد است.

وی نقش معلم در جامعه را در راستای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم به عنوان آینده‌سازان ایران مهم دانست.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش بم با بیان اینکه استاد شهید مطهری یک الگوی تمام عیار است، افزود: معلم رفیع‌ترین و با ارزش‌ترین مقام را نزد خداوند دارد و سفیر هدایت انسان‌ها است.

وی ادامه داد: معلم می‌تواند جامعه را به سمت و سوی ارزشمندی هدایت کند و به همین منظور است که خداوند بهترین جایگاه را به معلم داده است.

زین‌الصالحین با بیان اینکه معلمان نقش زیادی در ساختن جامعه دارند، گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راهی است که قرآن‌محوری و پژوهش‌محوری را در اولویت قرار داده و به تأیید مقام معظم رهبری رسیده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بم تصریح کرد: سند تحول بنیادین می‌تواند جامعه را به بالاترین جایگاه‌های علمی در سطح خاورمیانه برساند و کمک‌رسانی خوبی به آموزش و پرورش کند.

زین‌الصالحین عنوان کرد: در سال گذشته مردم ما بحران سختی را پشت سر گذاشتند و تحریم‌ها نتوانست به ما آسیب برساند البته جنگ دشمن جنگ سیاسی نیست بلکه یک جنگ اعتقادی است و ما باید مواظب اعتقادات خود باشیم.

فرماندار بم تصریح کرد: همانگونه که سال‌ جاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است مردم ما نیز باید در برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش کنند تا مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری زده شود.

انتهای پیام/2446/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول