اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس:

نقاط کور آموزش و پرورش شناسایی شود

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه آموزش و پرورش باید نقاط کور را شناسایی کرد و با ابهام‌زدائی و شفاف‌سازی راه دشوار آموزش و پرورش را هموار کرد.

نقاط کور آموزش و پرورش شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، شمس‌الله بهمنی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و تجلیل از شخصیت شهید مطهری در بین فرهنگیان این شهرستان اظهار کرد: شان معلمی از شئونات الهی است و اولین معلم خداوند بود که به پیامبر اکرم(ص) خواندن و نوشتن یاد داد و پس از آن پیامبر و اولیا الهی بودند.

وی افزود: بعضی از انسان‌ها این سعادت را پیدا کردند که این شان و منزلت را به‌دست آوردند و آن‌ها معلمان هستند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ارزش قلم معلم بر خون شهید برتری دارد زیرا شهدا آموخته‌ها و آموزه‌های خود را از معلم یاد گرفتند.

وی اضافه کرد: شهدای ما اگر جان خود را فدا کردند به این علت بود که پای صحبت و نصایح انبیا و اولیا بوده‌اند و هر کدام معلمی داشتند.

بهمنی ادامه داد: در حوزه آموزش و پرورش باید نقاط کور را شناسایی کرد و با ابهام‌زدائی و شفاف‌سازی راه دشوار آموزش و پرورش را هموار کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از معلمان و بازنشستگان فرهنگی از این قشر زحمتکش تشکر کرد و ماندگاری نفوذ معلم را بر دانش‌آموز از ارزش‌های کار معلمی دانست.

انتهای پیام/72012/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول