اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

معلمان آینده‎سازان نظام اجتماعی هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: معلمان آینده‎سازان نظام اجتماعی هستند.

معلمان آینده‎سازان نظام اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی ظهر امروز در همایش بیست و نهمین یادواره بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه که در کانون طه گرگان برگزار شد، اظهار داشت: کار معلمی، مربی‎گری است و کار مربی‎گری کار نبوی و پیغمبری است.

وی با بیان اینکه رسالت معلمان، تربیت انسان است، تصریح کرد: امروز در جهانی زندگی می‎کنیم که خباثت جهانخواران و دشمنان دین که به انسان‎های مرده و قبور هم رحم نمی‎کنند، امنیت جهان را از بین می‎برند، نسل‎کشی می‎کنند، لذا غیر از معلم چه کسی می‎تواند اسلام و بشریت را از این بحران نجات دهد، اساساً کسی غیر از معلم این لیاقت و شایستگی را ندارد.

علما و اساتیدی که در مسیر انسان‎سازی گام برمی‎دارند معلم هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه علما، روحانیت و اساتید با واژه معلمی شناخته می‎شوند، متذکر شد: علما و اساتیدی که در مسیر انسان‎سازی گام برمی‎دارند، معلم هستند.

جمشیدی با تاکید بر اینکه معلمی شغل مقدسی است که باید با قداست باقی بماند، عنوان کرد: رسالت معلمان ارزشمند و الهی است که باید این قداست حفظ و صیانت شود.

وی تربیت نیروی انسانی را بااهمیت خواند و ابراز داشت: تربیت نیروی انسانی با این کثرت و کیفیت جز در آموزش و پرورش در هیچ دستگاه، وزارتخانه و نهادی پیدا نمی‎شود که دلسوزانه به پرورش نیروی اسلامی بپردازد.

نظام اسلامی از نیروهای مومن و نخبه قدردانی می‎کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: تمام آثار استاد شهید مطهری مفید و قابل استفاده است چنانکه مبانی تفکر اسلامی را ترویج می‌کند، شهید مطهری علاوه بر تدریس، با دانش‎آموزان مرتبط بود، درد نظام را درک می‎کرد، با ادبیاتی سخن می‎گفت که ترسیم‎کننده فکر اسلامی بود و معلمان باید از این شخصیت الگو بگیرند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی درصدد است که از نیروهای مومن و نخبه قدردانی کند و این قدردانی‎ها نسبت به زحمات صادقانه معلمان بسیار ناچیز است.

وی با تاکید بر اینکه علم باید رنگ ایمان به خود بگیرد، متذکر شد: علمی که ایمانی شود می‎تواند راه رشد و هدایت را نشان دهد و معلمان مصداق علم ایمانی مبتنی بر استعداد عقلی هستند.

انتخابات یکی از مصادیق بارز حماسه سیاسی است/ معلمان روشنگری کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به انتخابات روز 24 خرداد و نقش معلمان ابراز داشت: معلمان می‎توانند راهنمای خوبی در حوزه راهبردی، قانونمداری، دعوت به حضور گسترده مردم، اصلح‎گزینی را در تدریس ارائه و به اجتماع نیز گوشزد کنند البته در این عرصه نباید هیچ نگاه جانبدارانه‎ای داشته باشند.

جمشیدی با بیان اینکه انتخابات یکی از مصادیق بارز حماسه سیاسی است، اظهار داشت: معلمان می‎توانند در حوزه روشنگری حضور یابند که این مهم یکی از دستورات دین است.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول