اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی:

معلمان سازندگان فردای جامعه هستند

رئیس شورای اسلامی شهر بندر انزلی گفت: معلمان با کمترین توقع سازندگان فردای بهتر کشور هستند.

معلمان سازندگان فردای جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، محمدرضا بدیعی‌فر امروز در جلسه‌ای به مناسبت گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: تعلیم و تعلم سنت حسنه آفرینش است.

وی با بیان اینکه تعلیم و تعلم از شئون الهی است، افزود: خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خود ارزانی داشته تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر انزلی با گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری، تصریح کرد: معلمان انسان‌سازهای کشور هستند و کسب هر موفقیتی در هر جامعه‌ای به تلاش معلمان بر می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه معلمان با کمترین توقع برای آموزش و پرورش سازندگان فردای بهتر کشور می‌کوشند، اذعان کرد: همواره دغدغه آنها این است که حیات بشر بر مدار ارزش‌ها و کرامات انسانی بچرخد.

بدیعی‌فر یادآور شد: شورای اسلامی شهر انزلی نیز با توجه به اهمیت فعالیت قشر پرتلاش معلم، تلاش می‌کند تعامل خوبی با اداره آموزش و پرورش انزلی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا شورای اسلامی و شهرداری انزلی با نهایت همکاری در زمینه درخواست‌های کتبی و شفاهی اداره آموزش و پرورش در تمام موارد مورد نیاز، اقدام به برطرف کردن مشکلات و ادای دین در حد توان خود کرده است.

این مسئول، مساعدت‌های مالی، کمک در زمینه اقدام‌های عمرانی در ساخت و ساز مدارس، همکاری در برگزاری مراسم‌ها، جشنواره‌ها و همایش‌ها و ... را از جمله موارد کمک‌های شورای شهر انزلی به آموزش و پرورش این شهرستان ذکر کرد.

وی درباره روز زن، اذعان کرد: موفقیت مردان یک جامعه به پشتوانه حضور موثر زنان در خانه است.

بدیعی‌فر افزود: امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران به زنان فرصت شایسته‌ای برای فعالیت‌های اجتماعی داده شده است.

وی به حضور پررنگ زنان در عرصه‌های مختلف مسئولیتی، مشاوره‌ای و اجرایی اشاره کرد و متذکر شد: شاهد نقش موثر حضور بانوان در تصمیم‌گیری های مهم در کنار مردان هستیم.    

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی، وظیفه خطیر تربیت جامعه‌سازان کشور را به‌عهده زنان دانست و تصریح کرد: همه ما توسط نقش‌ها و مسئولیت‌های مهم مادران و زنان در زمینه‌ها و مقاطع مختلف زندگی قرار گرفته‌ایم، مرهون تلاش‌های آنها هستیم.

ا‌نتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول