اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر:

تجهیزات لازم بین زلزله‎زدگان دشتی توزیع شده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: تجهیزات لازم و مورد نیاز حادثه دیدگان زلزله شهرستان دشتی بین آنان توزیع شده است.

تجهیزات لازم بین زلزله‎زدگان دشتی توزیع شده است

عبدالکریم شعبانزاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: با توجه به رعب و وحشتی که به دنبال وقوع زلزله در روستاها به وجود آمده بود چادرها را به طور کامل بین مردم حتی آنهایی که خانه‏هایشان نیز تخریب نشده توزیع کردیم.

وی خاطرنشان نشان کرد: بارندگی اخیر نیز مشکلاتی برای مردم درویشی و اسلام آباد به وجود آورد و ما مجددا چادر، موکت و پتو بین مردم این روستاها توزیع کردیم.

شعبانزاده ادامه داد: تعداد یک‌هزار دستگاه کولر گازی از روز گذشته بین روستاهای رزم آباد، چاهگاه، حاج احمدی، شنبه، اسلام آیاد، درویشی، اسماعیلی محمودی توسط جمعیت هلال احمر توزیع شده و یا در حال توزیع است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: زمین لرزه‎ای که در شهرستان دشتی به وقوع پیوست، 92 روستا را تحت تاثیر خود قرار داد ولی عمده خسارات را ما در 32 روستا و شهر داشتیم.

وی یادآور شد: در بخش کاکی بیش از 4 هزار خانوار وجود دارد و 240 چادر در این بخش آماده توزیع است اما، حادثه‎ای رخ نداده که ما برویم و در آنجا چادر توزیع کنیم.

شعبانزاده اضافه کرد: ما اگر در بخش کاکی چادر توزیع کنیم باید پتو، موکت و مایحتاج نیز توزیع کنیم و مسئولان استان تاکنون صلاح ندانستند که در آنجا چادری توزیع شود.

وی بیان کرد: چنانچه نیاز دیده شود هم مسئولان استان و هلال احمر قطعا این کار را انجام خواهند داد و در روستاهای پشت کوه دشتی نیز چنین است هر چند چادر بین روستاهای آن منطقه به طور کامل توزیع شده است.

شعبانزاده یادآور شد: نقش هلال احمر در زلزله شهرستان دشتی یکی از عملیات‎های مهمی در سطح کشور بوده است که ما به رکورد آن پنج ساعت طلایی رسیده‎ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: امکانات خوب است ولی کافی نیست و ما در تلاشیم با همت مسئولان جمعیت مرکز این امکانات را در حد نیاز در استان فراهم کنیم.

انتهای پیام/66007/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول