اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی:

اصولگرایان ‌با انتخاب یک نفر پیش از انتخابات حماسه‌ای دیگر بیافرینند‌

یکی از مراجع عظام تقلید با تاکید بر تلاش به منظور تحقق حماسه سیاسی گفت: کاندیداهای اصولگرا باید پیش از انتخابات حماسه‌ای دیگر بیافرینند و با تشکیل جلساتی یک نفر را از میان خود برگزینند.

اصولگرایان ‌با انتخاب یک نفر پیش از انتخابات حماسه‌ای دیگر بیافرینند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی عصر امروز در دیدار علی اکبر ولایتی با بیان اینکه برای حل مشکلات کنونی نیازمند کسی هستیم که بصیرت ریشه‌ای داشته باشد اظهار کرد: چنانچه این فرد انتخاب شود مشکلات هم به صورت ریشه‌ای حل می‌شوند.

وی افزود: برای حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی موجود به یک قهرمان و پهلوان نیاز داریم که به صورت مبنایی عوامل مشکل را شناخته و آنها را حذف کند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه صحبت‌های ولایتی را در مجالس گوناگون شنیده است گفت: شما به صورت ریشه‌ای فکر می‌کنید و این ویژگی اهمیت فراوانی دارد.

وی ادامه داد: رئیس دولت آینده باید ولایت‌مدار، شجاع، عاقل، متفکر و مدبر باشد و کسی انتخاب شود که امتحان خود را در عرصه‌های مختلف مدیریتی به خوبی پس داده باشد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر تلاش به منظور تحقق حماسه سیاسی بیان داشت: کاندیداهای اصولگرا باید پیش از انتخابات حماسه‌ای دیگر بیافرینند و با تشکیل جلسات متعدد، یک نفر را از میان خود برگزینند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: پس از این کار اصولگرایان دیگر نباید کنار بکشند بلکه باید در کنار رئیس جمهور آینده و به عنوان بازوی توانمند او ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه همه دلسوزان انقلاب دارای هدفی مشترک هستند گفت: در این میان تنها اندیشه‌ها و اشخاص تفاوت دارند ولی هدف یکی است.

آیت‌الله نوری همدانی عنوان داشت: مردم ایران در طول سال‌های پس از انقلاب بارها امتحان خود را پس داده‌اند و در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند بنابراین نامزدهای ریاست جمهوری هم باید برای متجلی ساختن منویات رهبری یعنی خلق حماسه سیاسی از تفرق بپرهیزند و با انتخاب یک نفر، زمینه حماسه‌سازی را فراهم کنند زیرا حماسه در صورتی تحقق می‌یابد که آرای مردمی بر روی یک نفر متمرکز باشد.

انتهای پیام/78004/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول