اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:

بیمارستان تروما تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود / به اندازه دو سال گذشته اعتبار تزریق کردیم

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: بیمارستان ترومای اردبیل که چند سالی است احداث آن آغاز شده باید تا یک سال آینده تعیین تکلیف آن انجام شود تا بتوانیم این پروژه را به سرانجام مناسب برسانیم.

بیمارستان تروما تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود / به اندازه دو سال گذشته اعتبار تزریق کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میر‌جعفریان صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان ترومای اردبیل در دفتر معاونت فنی و عمرانی استانداری اظهار داشت: پیمانکار و کار‌فرمای پروژه در چند ماه اخیر مصمم به تکمیل این پروژه بوده به طوری که در این مدت اعتبارات خوبی را نیز نسبت به دو سال گذشته برای این پروژه تزریق کردیم تا این بیمارستان که از پروژه‌های مهر ماندگار است تکمیل شده و تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: ما در چند ماه اخیر به این پروژه به عنوان پروژه اولویت‌دار و در حد و قواره بسیار زیادتر اعتبار تزریق کرده و توجه جدی به روند اجرایی آن داشتیم و همه دستگاه‌های مرتبط به ویژه راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی نیز سعی کردند در حد امکان برای این پروژه اعتبار مناسب را تزریق کنند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل یادآور شد: از رقم 9 میلیارد تومان اعتبار کشوری برای پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌دار، ما با تلاش استاندار و دیگر مسئولان یک میلیارد تومان برای این پروژه تامین اعتبار کردیم و 3 میلیارد تومان نیز در ردیف جداگانه از طریق دانشگاه علوم پزشکی برای این پروژه تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر‌جعفریان گفت: اخذ مجوز برای گرفتن این اعتبارات و تزریق آن به پروژه تروما کار بسیار سنگین و اساسی بوده که از طریق رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر تلاش شد این اعتبار برای پروژه در نظر گرفته شود.

این مسئول عنوان کرد: به رغم آنکه حدود شش سال از اجرای این پروژه می‌گذرد پروژه 60 تا 65 درصدی پیشرفت داشته و در سه چهار ماه اخیر نیز سعی کردیم به عنوان پروژه اولویت‌دار استان از تمام منابع برای آن جذب اعتبار کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ابراز داشت:‌ بر اساس تعهد پیمانکار این پروژه باید تا آذر ماه تکمیل شود که با توجه به محدودیت فصل کاری از پیمانکار خواسته‌ایم تا شهریور ماه به تعهدات خود عمل کند تا با تحویل به دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تجهیز آن اقدام لازم صورت گیرد.

میر‌جعفریان افزود: اگر پیمانکار صداقت و همراهی خود را برای اجرای این پروژه نشان دهد ما نیز برادری خود را ثابت می‌کنیم و از محل‌های مختلف برای این پروژه تامین اعتبار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تزریق مالی این پروژه به هر نحو ممکن در دستور کار قرار گرفته و قرار شده است بیش از یک میلیارد تومان نیز ظرف روزهای آینده به این پروژه تزریق شود تا پیمانکار پروژه را به سرعت عملیاتی کند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه این پروژه معطل اعتبار تزریقی نخواهد بود، ادامه داد: بر اساس برآورد اداره کل راه و شهرسازی برای تکمیل این پروژه 6 میلیارد تومان نیاز است که مصمم هستیم از محل مهر ماندگار و منابع استانی این اعتبار را تا مرداد ماه تزریق کنیم.

میر‌جعفریان بیمارستان تروما را از پروژه‌های اولویت‌دار استان با 120 تخت اعلام کرد و گفت: ما از پیمانکار و مجری پروژه انتظار داریم یک شیفت کاری جدید به این پروژه اضافه کند تا روند اجرایی سرعت بگیرد که قطعاً ما نیز هفته‌ای یکبار بازدید می‌کنیم تا روند پروژه را بررسی کنیم.

این مسئول تاکید کرد: اگر مشاهده کردیم پروژه ظرف یک ماه آینده با تزریق اعتبار روند مناسبی داشت قطعاً در کنار پیمانکار و مجری پروژه خواهیم بود وگرنه حمایت‌مان را قطع کرده و پروژه‌های اولویت‌دار دیگر را در دستور کار قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود پیمانکار این پروژه را پیمانکاری قوی و صلاحیت‌دار توصیف کرد و بیان داشت: بعد از تزریق یک میلیارد تومان ظرف چند روز آینده و فعال شدن کارگاه و همچنین فعالیت شبانه‌روزی، ارزیابی نهایی در خصوص روند اجرایی بیمارستان تروما انجام می‌شود تا تصمیم‌گیری نهایی در ادامه اجرای آن را شاهد باشیم.

انتهای پیام/62005/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول