اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زیرکوه تاکید کرد

جمع‌آوری کالاهای فاقد برچسب طرح شبنم در زیرکوه

فرماندار زیرکوه بر اجرای طرح شبنم و جمع‌آوری کالاهای فاقد بر چسب این طرح تاکید کرد.

جمع‌آوری کالاهای فاقد برچسب طرح شبنم در زیرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرهاد فلاحتی ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان زیرکوه با اشاره به اینکه بازار این شهرستان سالم و اصناف انسان‌هایی منصف هستند، بر نظارت بیشتر به منظور جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد و ایجاد خلل در بازار تاکید کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز با اشاره به اینکه بحث قاچاق کالا پدیده‌ای خطرناک و سودآور و همچنین شغل کاذبی است که آسیب‌های به اقتصاد کشور وارد می‌کند، بر برخورد با این افراد و متخلفان تاکید کرد.

علیرضا جمیع با بیان اینکه برخی افراد آگاهانه یا از روی بی‌اطلاعی نسبت به خرید اقلام خارجی اقدام می‌کنند، بر تشکیل گشت‌های مشترک و نظارت بر کالاهای خارجی تاکید کرد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، ناحیه سوخت و مجمع امور صنفی و فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت باید با بخش‌های شبانه‌روزی و مستمر در این طرح نظارت تا همه اقلام و اجناس خارجی برچسب طرح شبنم را داشته باشند.

در این جلسه بر نظارت بیشتر بر ورود و خروج دام در محموله‌های حمل دام غیرمجاز و پیگیری تفکیک تراکتورهای فعال و غیرفعال به منظور نظارت بر سهمیه سوخت آنان برای جلوگیری از قاچاق سوخت تاکید شد.

انتهای پیام/69008/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول