اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

کارگران نمونه شهرداری میناب تجلیل شدند

به مناسبت روز کارگر 350 نفر از کارگران نمونه شهرداری میناب با حضور مسئولان تجلیل شدند.

کارگران نمونه شهرداری میناب تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، محسن حسین‌پور شهردار میناب ظهر امروز در این مراسم با تبریک روز کارگر، کارگران را بازوان پرتلاش  یک جامعه معرفی کرد و اظهار داشت: کارگران با همت والای خود زمینه‌ساز توسعه و عمران و آبادانی کشور هستند و در عین حال که چرخه حرکت کشور به چرخش در می‌آوردند در مقابل این همه کار و تلاش دارای کمترین چشم‌داشت هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری میناب بزرگ‌ترین مجموعه عمرانی و خدماتی در سطح شهر است که خدمات و کارهای بسیاری را در حوزه‌های مختلف شهری ارائه می‌دهد، افزود: رسیدگی به امورات شهری تنها با همت مجموعه کارگری محقق می‌شود که در این راستا شاهد رضایت‌مندی شهروندان و مسئولان در این زمینه هستیم.

شهردار میناب خاطرنشان ساخت: پیگیری مسائل و مشکلات پرسنل زحمت کش شهرداری میناب یکی از مهم‌ترین وظایفی است که بر دوش مجموعه است و باید تمام تلاش و سعی خود را در راستای رفع مشکلات پیش روی کارگران به کار گیریم.

حسین‌پور اضافه کرد: اینکه کارگران دغدغه مسائل جانبی را نداشته باشند و بتوانند طبق برنامه‌ریزی به امورات خود بپردازند همت والای مسئولان ذی‌ربط را می‌طلبد.

وی بیان داشت: استفاده از تجارب کاری کارگران کلید موفقیت در کارهاست از این رو مسئولان باید به این مقوله مهم توجه ویژه داشته باشند.

حسین‌پور هدف از برگزاری جشن بوسه بر دستان پرتلاش را بهانه‌ای برای پاسداشت و تجلیل از زحمات مجموعه کارگری شهرداری عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با ارتباط مستمر بین مجموعه‌ها زمینه استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود در مجموعه شهرداری فراهم شود.

در پایان این مراسم 350 نفر از کارگران نمونه تجلیل و 20 نفر از کارگران نیز به عنوان کارگران نمونه سال 91 معرفی شدند.

انتهای پیام/88004/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول